Inge Jenstad Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Finnes det en slik utgave: C 172 med gamle instrumenter a la den som er i Cessna 152 (i standard utgave FS2020 - billigste)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Kristian Julseth Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Du må opp på Deluxe Edition (altså den midterste utgaven av de tre). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 17. november 2020 Del Skrevet 17. november 2020 Venter på A2A sin C-172 jeg 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 18. november 2020 Forfatter Del Skrevet 18. november 2020 Den 17.11.2020 klokken 1.49 skrev Jan Reidar Storelvmo: Venter på A2A sin C-172 jeg Ja, det er nok det beste. Etter som jeg har hørt fra andre som har dyrere versjoner av FS2020, så er ikke default så VELDIG mye å "kaste ræven i taket" for (sitat Kjell Aukrust, har akkurat lest "Alvdalstriologien" på nytt. Hærlig!). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 6 timer siden skrev Inge Jenstad: Ja, det er nok det beste. Etter som jeg har hørt fra andre som har dyrere versjoner av FS2020, så er ikke default så VELDIG mye å "kaste ræven i taket" for (sitat Kjell Aukrust, har akkurat lest "Alvdalstriologien" på nytt. Hærlig!). Til å være default så er det faktisk ikke så ille. Det som plager meg mest er trimmen som er alt for sensitiv. Er ikke fult så brutal i virkeligheten 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Trimmen er grei ja såfremt man bruker taster (eller taster lagt til joystick knapper). Bruker C172 flittig, men savner og den helt uten fancy displayer med funksjoner jeg ikke orker å lære meg. Heller ikke enkelt å muse rundt med masse småknapper i turbulens... 😛 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Andre Hustveit Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Noen som vet om det er noe nytt her? A2A C172 kan vel komme snart ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Leste tidligere at mangelfull sdk var problemet. Den er jo under konstant utvikling så hva som er status nå det vet jeg ikke. Sannsynligvis må vi nok vente enda en stund før A2A er på banen. A2A bruker jo sin egen fysikkmotor og motorsimulering, samt mye annet som dem simulerer selv utenom selve simulatoren. Samme som Majestic gjør med sin Q400. Da trenger man en API som gjør det mulig og er vel her problemet har ligget. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.