Gå til innhold

Cessna 172 gammel type uten glas cockpit


Anbefalte innlegg

Den 17.11.2020 klokken 1.49 skrev Jan Reidar Storelvmo:

Venter på A2A sin C-172 jeg :P

Ja, det er nok det beste. Etter som jeg har hørt fra andre som har dyrere versjoner av FS2020, så er ikke default så VELDIG mye å "kaste ræven i taket" for (sitat Kjell Aukrust, har akkurat lest "Alvdalstriologien" på nytt. Hærlig!). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden skrev Inge Jenstad:

Ja, det er nok det beste. Etter som jeg har hørt fra andre som har dyrere versjoner av FS2020, så er ikke default så VELDIG mye å "kaste ræven i taket" for (sitat Kjell Aukrust, har akkurat lest "Alvdalstriologien" på nytt. Hærlig!). 

Til å være default så er det faktisk ikke så ille. Det som plager meg mest er trimmen som er alt for sensitiv. Er ikke fult så brutal i virkeligheten :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste tidligere at mangelfull sdk var problemet. Den er jo under konstant utvikling så hva som er status nå det vet jeg ikke. Sannsynligvis må vi nok vente enda en stund før A2A er på banen. A2A bruker jo sin egen fysikkmotor og motorsimulering, samt mye annet som dem simulerer selv utenom selve simulatoren. Samme som Majestic gjør med sin Q400. Da trenger man en API som gjør det mulig og er vel her problemet har ligget. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...