Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. november 2020 Premium Medlem Skrevet 14. november 2020 Har en forkjærlighet for Fw190 D9, så æ prøvde meg med enne på noen oppdrag over Sør England . Det begynte fredelig med rein sightseeing , men plutselig dukket det opp noen innpåslitne P-47. Normalt skulle det ha vært greit å fly fra amerikanerne, og i det minste utmanøvrert de langt tyngre P-47, men AI-flyene i DCS er langt på vei uovervinnelige fantom-flygere. Måtte gjennom denne fight`en i flere omganger, før æ fikk inn noen treff, og uansett ble æ skutt ned til slutt 😵 . Men ingen sure miner likevel, belønningen er heftige luftkamper og intense opplevelser, og små skritt oppover på lærekurven. Venter i spenning på neste oppdatering og en meget spennende Mosquito som årets julegave . 6 1 Siter
Andrew Thomsen Skrevet 14. november 2020 Skrevet 14. november 2020 Kan du styre fallskjermen? Kunne det med Super EF2000 🙂 1 Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. november 2020 Forfatter Premium Medlem Skrevet 14. november 2020 Har ikke prøvd det, var helt utslått og hang bare halvdau etter nedskytningen 1 Siter
Rune Gustafson Skrevet 14. november 2020 Skrevet 14. november 2020 Flott bildeserie, Ernst. Har så smått begynt å fikle med Spit'n. Vanskelig dame å få i lufta, men det går. Vi får håpe det er hold i ordtaket "øvelse gjør mester"🙄 Rune_G 1 Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. november 2020 Forfatter Premium Medlem Skrevet 14. november 2020 Jeg sleit også med å temme Spit`n ( den er fremdeles langt fra tam ! ), men fikk den til slutt startet, fra "cold and dark " til vellykket landing. Fikk denne linken https://www.mudspike.com/chucks-guides-dcs-spitfire-lf-mk-ix/ hos Marius Sparby, og det åpnet seg en helt ny verden av nyttig info. 1 Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 14. november 2020 Skrevet 14. november 2020 Det er heldigvis ting på gang på AI-fronten også. Og går ting etter planen så slippes den nye skademodellen også i single player førstkommende onsdag. Sitat Our improved AI will encompass variable decision making protocols dependent on a continuouslycalculated environment in order to enhance fight/disengage/run behaviour. The AI will makeemergency landing decisions on land or water (ditch), it can also react in case of sudden attackseven if the attacker is not visible. If there is light damage, it will attempt to evade the ‘unseenattack’ and search for the attacker. When damage is more serious, it will evade and RTB whereand when possible. Potentially the damage can be too high and the only solution is bailing out. 1 Siter
Rune Gustafson Skrevet 14. november 2020 Skrevet 14. november 2020 Takk for linken. Denne skal bli nyttig👍 Rune_G 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.