Morten Pedersen Skrevet 17. februar 2022 Del Skrevet 17. februar 2022 Tusen takk Kjetil. Dette ble bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 30. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2022 @Ole-Chr Larsen Kan du teste denne? Den inneholder airport-enzv.bgl som skal erstatte samme fil i wombiiactual-airport-enzv-solafix\scenery\wombiiactual\scenery https://drive.google.com/file/d/1r5NzIDbEQ5VauIhxyY0Hf_mm3JN_-g4G/view?usp=sharing AI er villig til å bruke alle parkeringsplasser med denne, men ikke alle plasser er store nok for 737. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 30. mai 2022 Del Skrevet 30. mai 2022 @Kjetil Garpestad Det ser bedre ut 👍 Lar den surre og gå med AIGTC aktiv når jeg er på trening, så får vi se hvordan det utvikler seg 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 30. mai 2022 Del Skrevet 30. mai 2022 Har testet litt med AGITC og med gammel og ny airport-enzv.bgl . Fant ut at når jeg starter simmen uten live weather og trekker klokkeslettet sakte over fra 00:01 til 23:59 vil AIGTC laste inn de flyene som har rute til Sola denne dagen og plassere dem ved gate. Konklusjonen er at det fungerer like bra med gammel bgl som med ny. Årsaken til at jeg ikke ser så mange fly i gangen er at Sola ikke har så mange fly samtidig i AIG flightplans.... Sorry for å ha plaget deg med dette 😞 Dette er for øvrig en fin måte å sjekke trafikken på.... Bildet under er med gammel bgl fil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 30. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2022 Takk for tips til sjekk av AI, men legg merke til at med gammel fil så er annenhver plass ledig, antakelig fordi simmen mener de er opptatt på grunn av overlappende parkering ved siden av. Det ser bedre fordelt ut, men betyr at det der er maks trafikkmengde med den filen. Siden begge fungerer kommer jeg antakelig til å oppdatere med den nye. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 28. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2022 Endringene fra 30. mai er nå integrert og lastet opp som versjon 2.0.8. ENBR har fått samme behandling. 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trex75 Skrevet 28. juni 2022 Del Skrevet 28. juni 2022 Ref ENZV, ny endring må til 14 Juli.. Grunnet magnetisk variasjon endring blir RWY 11/29 til 10/28 . Malings spann må snart frem ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 28. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2022 Takk for info! Gi meg gjerne en ekstra påminnelse hvis jeg glemmer det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 1. august 2022 Forfatter Del Skrevet 1. august 2022 Jeg oppdaterte ENZV med rwy endring fra 29-11 til 28-10 denne helga, men det har gitt problemer med navdata, blant annet for PMDG. Det ser også ut som msfs har oppdatert magvar, så ILS på alle baner på ENZV er offset et par grader. Anbefaler å bli på v2.0.8 inntil videre. Jeg skal se hva jeg får gjort med dette. edit: 2.0.9 er byttet ut med 2.0.10. ILS 18 og ILS 36 rettet for ny magvar og ILS 11 fjernet. ILS 18 og 36 fungerer i PMDG 737, men instrumentinnflyginger til 29/11 vil nok gi problemer da den ikke finnes lenger. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 2. august 2022 Forfatter Del Skrevet 2. august 2022 Dette med oppdateringer i den virkelige verden før navdatabaser oppdateres i simmen og diverse addons er en problemstilling jeg ikke har behøvd å ta stilling til før. Tar gjerne imot meninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trex75 Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 11 timer siden skrev Kjetil Garpestad: Dette med oppdateringer i den virkelige verden før navdatabaser oppdateres i simmen og diverse addons er en problemstilling jeg ikke har behøvd å ta stilling til før. Tar gjerne imot meninger. En ‘tung’ materie dette å være oppdatert på alt ! Jeg vil tro at AIC (https://avinor.no/en/ais/aip-sup/) kan gi en pekepinn om endringer som kommer og når de vil bli gyldige. En kjempejobb du har fått til med ‘dine flyplasser’ Takker for en god jobb ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 2. august 2022 Forfatter Del Skrevet 2. august 2022 I dette tilfellet har jeg fulgt AIP og oppdatert flyplassen til riktig tid, men dette gjør da at flyplassen ikke er kompatibel med andre addons som ikke har oppdatert sine databaser. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 5. august 2022 Del Skrevet 5. august 2022 Kjent problem dette. Jeg har mange ganger fått kjeft fordi AoN tilsynelatende ikke var "i orden". I ettertid viste det seg at andre utviklere hadde litt å ta igjen. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 4. januar Forfatter Del Skrevet 4. januar Oppdatert til 2.0.15 WU15 compatibility fix Ryddet trær, flyttet markings, flyttet runways, endret bredde på runway, skjult noen fly på satelittfoto. Økt lengde på noen jetways. 8 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 18. juni Del Skrevet 18. juni Tok litt bilder på Sola Airshow. Det er ikke mye men kanskje det kan brukes til å gjøre noen av byggene enda bedre? https://drive.google.com/file/d/1t1RFsStkSTZCm6g_UUb2avHSHM9eufGZ/view?usp=sharing 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.