Morten Aalberg Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 MS2020 er så langt en rævva simulator, den er ikke brukanes til real flyvning og det er skuffende fra en sånn leverandør. Min sim er og blir P3D i lang tid fremover så kan Microsoft leke seg frem til et brukbart produkt etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Kan ikke si jeg er overrakset over innsikten, men mer overrasket at du synes Prepar3D er bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 19. september 2020 Forfatter Del Skrevet 19. september 2020 Tom, har prøvd meg på din XP11 sim sjø men har aldri kommet i gang, he he Det skal du ha Tom, du er stanhaftig og det liker jeg, du har prinsipper, meget bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Bare å prøve igjen uansett sim, viktig å holde ut men også viktig å ta et standpunkt uansett om noen synes det er rart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 "What ever makes you happy!" er det ikke det det heter? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 ..og "Each to their own" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 Var det nødvendig å starte en ny tråd for å avslutte en annen? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.