Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 18. august 2020 Premium Medlem Skrevet 18. august 2020 Noen som har sett en guide for å sette opp joystick? Plundrer litt med å få stikka til å virke. Siter
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 18. august 2020 Premium Medlem Skrevet 18. august 2020 Denne bør være dekkende. Se også de andre videoene fra Squirrel. Behagelig stemme og lærerikt 1 1 Siter
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 18. august 2020 Forfatter Premium Medlem Skrevet 18. august 2020 Heisan. Den fant jeg ikke. Takk skal du ha! Siter
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 19. august 2020 Premium Medlem Skrevet 19. august 2020 Min force feedback 2 stikke ble oppdaget med en gang. Merkelig at din ikke ble det??! Siter
Morten Isaksen Skrevet 19. august 2020 Skrevet 19. august 2020 Har Steam versjonen. Der finner jeg ferdig oppsett for forskjellige device i katalogen .\MicrosoftFlightSimulator\Input Mangler fortsatt noen Airbus_T-A320_Quadrant_throttle.xml Alpha_Flight_Controls.xml BU0836X_Interface.xml BU0836X_Interface_1.xml Joystick_-_HOTAS_Warthog.xml Keyboard_(FSX).xml Logitech_Extreme_3D.xml Mouse.xml PS4.xml Saitek_Pro_Flight_Quadrant.xml Saitek_Pro_Flight_Rudder_Pedals.xml Saitek_Pro_Flight_X-56_Rhino_Stick.xml Saitek_Pro_Flight_X-56_Rhino_Throttle.xml Saitek_Pro_Flight_Yoke.xml Saitek_X52_Flight_Control_System.xml Saitek_X52_Pro_Flight_Control_System.xml T-Pendular-Rudder.xml T.16000M.xml T.A320_CoPilot.xml T.A320_Pilot.xml T.Flight_Hotas_4.xml T.Flight_Hotas_One.xml T.Flight_Hotas_X.xml T.Flight_Rudder_Pedals.xml T.Flight_Stick_X.xml Throttle_-_HOTAS_Warthog.xml TWCS_Throttle.xml VF_-_TPM_V3RNIO.xml VirtualFly_-_RUDDO+.xml VirtualFly_-_TQ3+.xml VirtualFly_-_TQ6+.xml VirtualFly_-_YOKO+.xml XInput_Gamepad.xml Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.