Fredrik Edvardsen Skrevet 13. juni 2020 Del Skrevet 13. juni 2020 I forrige uke slapp Eagle Dynamics en ny warbird-modul til DCS, sammen med det nye mapet "the Channel". Jeg er i utgangspunktet ikke noen stor warbird-fantast, selv om jeg ender opp med å kjøpe alle modulene uansett, men akkurat P-47-en har jeg sett frem til, og den skuffer ikke. Dette er en warbird jeg kan like, mye "power", stor, tung og stødig. Mapet skal jeg innrømme at jeg var litt skeptisk til, da jeg ikke helt så poenget med et map som dekker deler av det samme området som det allerede utgitte Normandy-mapet, men også dette er knall, selv om det ikke er optimalisert ennå og ganske resurshungrig. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 14. juni 2020 Del Skrevet 14. juni 2020 Fantastiske bilder! 👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 14. juni 2020 Premium Medlem Del Skrevet 14. juni 2020 Får høy puls bare av tanken på å høre buldringen av en P-47. Tøffe screens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 30. juni 2020 Premium Medlem Del Skrevet 30. juni 2020 Sikle, sikle......men æ har fortsatt for slapp PC, og sommeren har overtaket. Lover å komme sterkere tilbake 😏 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.