Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, fire uker til sjøs, virus, tenkte ikke over det. Kommer da til ENBR for 5 uker siden, god tid, ølet går ned i svelget. Man får kjeft for å sitte for tett, greitt. Avgang, vet jeg skal med Q400. Går ombord via gate. Tenker ikke på det, for ølet gikk jo ned. Uvanlig stille flytur, tenkte ikke over det heller. Går ut av flyet på Kjevik ENCN. What... her er jo ingen propell! Tok da et bilde😂

ERJ.jpg

• Like 2
  • Haha 7
Skrevet

Går rett i fletta. En fin flight var det og. Det morsomme er at jeg og et par venner har diskutert hvem flyr først med dette nye dyret, og der flyr man og skjønner ikke tegninga før man går UT av flyet. Ganske så komisk.

• Premium Medlem
Skrevet

Grattis. Hørt at det er lite beinplass, men ellers bra. Har ikke reist med beistet enda, men hvis vi har noe luftfart igjen her i landet til neste år, så blir det tur! 

• Like 1
Skrevet

Beistet er allright det, men dassene like komiske som alltid. Såfremt man ikke har en "brannslange"; sitt ned! Var ikke noe i veien med beinplassen, men det kommer vel an på hva selskap. Jeg kjenner disse kun fra KLM, og nå Widerøe.

• Like 1

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...