Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Venter på IndiaFoxtEcho sin F-16A, men denne flyr i det minste troverdig inntil ny modell kommer. Beste opplevelsen i VR så langt i MSFS 2024!

Screenshot 2024-12-04 122730.png

Screenshot 2024-12-04 123003.png

Screenshot 2024-12-04 130731.png

Screenshot 2024-12-04 130910.png

Screenshot 2024-12-04 131703.png

Screenshot 2024-12-04 131852.png

Endret av MagTvei
  • Like 7
Skrevet (endret)
1 time siden skrev Ernst K.Furuhatt:

😲 !?!?  er det kommet en oppdatering,  eller er det "gamlingen" som er hentet fra FS20 ?

Bare gamleoksen som er lokket over. Men noe har endret seg, for det gikk ikke for et par uker siden, merkelig.

Endret av MagTvei
  • Like 1
Skrevet

Bardufoss (ENDU) og Andøya (ENAN) er nå tilgjengelig i Kola kartet til DCS. Lenge siden jeg nå har flydd DCS og F-16 og merker jeg er litt rusten på våpensystemene, men fikk likevel avlevert to bomber som traff mål samt skutt ned noen angrepshelikoptre før turen gikk videre til Andøya :ph34r: 

Digital Combat Simulator  Black Shark Screenshot 2024.12.27 - 23.41.06.69.png

Digital Combat Simulator  Black Shark Screenshot 2024.12.27 - 23.53.16.48.png

Digital Combat Simulator  Black Shark Screenshot 2024.12.28 - 00.00.29.63.png

Digital Combat Simulator  Black Shark Screenshot 2024.12.28 - 00.02.02.61.png

Digital Combat Simulator  Black Shark Screenshot 2024.12.28 - 00.12.15.07.png

• Like 3
Skrevet
4 timer siden skrev MagTvei:

Trodde et øyeblikk at du hadde ny ENDU klar for MSFS2024, denne plassen ser jo ikke så bra ut nå, så ser fram til at den nye kommer.

Nei, ENDU og hele området rundt ser helt tragisk ut. Enda verre enn i MSFS2020. Har vært travelt opptatt med å bygge ny pc nå i romjula og nå står forumet her på flightsim.no for tur, men en oppdatert ENDU er underveis. Hovedproblemet og grunnen til at ENDU er en smule forsinket er at flyplassen trenger nytt aerial imagery, men både bing og google har alt for dårlig kvalitet, så jeg jobber med norge i bilder som har helt enestående kvalitet, men krever innlogging eller API tilgang. Foreløpig har jeg ikke funnet noen brukbar måte å komme rundt den problematikken på uten å måtte punge ut sikkert flerfoldige tusen (til tross for at dem helt sikkert er finansiert av skattepengene til oss alle sammen). Men jeg jobber med saken og håper å finne en løsning. I mellomtiden har jeg jobbet med to andre godbiter som kommer snart på flightsim.to, til MSFS2024 ;) 

• Like 5
Skrevet

Sjekket forresten akkurat ENDU området i Bing maps, og kan legge til at hele området er kraftig oppdatert i Bing maps nå i rimelig bra kvalitet, men tydeligvis ikke i simmen enda. Ser faktisk VEEELDIG lovende ut. Får vi dette i simmen trenger jeg ikke custom aerials for ENDU :) 

• Like 3

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...