MagTvei Skrevet 4. desember 2024 Skrevet 4. desember 2024 (endret) Venter på IndiaFoxtEcho sin F-16A, men denne flyr i det minste troverdig inntil ny modell kommer. Beste opplevelsen i VR så langt i MSFS 2024! Endret 4. desember 2024 av MagTvei 7 Siter
MagTvei Skrevet 13. desember 2024 Skrevet 13. desember 2024 (endret) Første nymalte default fly her : Endret 13. desember 2024 av MagTvei 3 Siter
MagTvei Skrevet 17. desember 2024 Skrevet 17. desember 2024 ENSK-ENSH i den gamle Twotter'n fra Aerosoft. Nå mangler bare aktivering av payware utgaven av ENSH, så vi blir kvitt den kassa som er der nå 🙂 3 1 Siter
Dag Baardsen Skrevet 18. desember 2024 Skrevet 18. desember 2024 23 timer siden skrev MagTvei: så vi blir kvitt den kassa som er der nå Men blir den nye kassa bedre enn den gamle? 1 Siter
MagTvei Skrevet 18. desember 2024 Skrevet 18. desember 2024 2 timer siden skrev Dag Baardsen: Men blir den nye kassa bedre enn den gamle? Åja, nye kasser er alltid bedre enn brukte 😂 1 Siter
MagTvei Skrevet 19. desember 2024 Skrevet 19. desember 2024 Vestfjordoksen har overlevd overgangen til 24 og er i lufta igjen heldigvis 🙂 3 Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. desember 2024 Premium Medlem Skrevet 19. desember 2024 😲 !?!? er det kommet en oppdatering, eller er det "gamlingen" som er hentet fra FS20 ? Siter
MagTvei Skrevet 19. desember 2024 Skrevet 19. desember 2024 (endret) 1 time siden skrev Ernst K.Furuhatt: 😲 !?!? er det kommet en oppdatering, eller er det "gamlingen" som er hentet fra FS20 ? Bare gamleoksen som er lokket over. Men noe har endret seg, for det gikk ikke for et par uker siden, merkelig. Endret 19. desember 2024 av MagTvei 1 Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. desember 2024 Premium Medlem Skrevet 19. desember 2024 Aaah, tusen takk for tipset, hentet over min gammelokse også, og den fungerer utmerket. Ja faktisk så synes æ den flyr bedre enn tidligere, så nå flasker det seg, og jula er berget 🤩 3 Siter
MagTvei Skrevet 28. desember 2024 Skrevet 28. desember 2024 (endret) ENSR. NB, fjordisen bærer ikke 😅 Endret 28. desember 2024 av MagTvei 1 Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 28. desember 2024 Skrevet 28. desember 2024 Bardufoss (ENDU) og Andøya (ENAN) er nå tilgjengelig i Kola kartet til DCS. Lenge siden jeg nå har flydd DCS og F-16 og merker jeg er litt rusten på våpensystemene, men fikk likevel avlevert to bomber som traff mål samt skutt ned noen angrepshelikoptre før turen gikk videre til Andøya 3 Siter
MagTvei Skrevet 28. desember 2024 Skrevet 28. desember 2024 Trodde et øyeblikk at du hadde ny ENDU klar for MSFS2024, denne plassen ser jo ikke så bra ut nå, så ser fram til at den nye kommer. Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 28. desember 2024 Skrevet 28. desember 2024 4 timer siden skrev MagTvei: Trodde et øyeblikk at du hadde ny ENDU klar for MSFS2024, denne plassen ser jo ikke så bra ut nå, så ser fram til at den nye kommer. Nei, ENDU og hele området rundt ser helt tragisk ut. Enda verre enn i MSFS2020. Har vært travelt opptatt med å bygge ny pc nå i romjula og nå står forumet her på flightsim.no for tur, men en oppdatert ENDU er underveis. Hovedproblemet og grunnen til at ENDU er en smule forsinket er at flyplassen trenger nytt aerial imagery, men både bing og google har alt for dårlig kvalitet, så jeg jobber med norge i bilder som har helt enestående kvalitet, men krever innlogging eller API tilgang. Foreløpig har jeg ikke funnet noen brukbar måte å komme rundt den problematikken på uten å måtte punge ut sikkert flerfoldige tusen (til tross for at dem helt sikkert er finansiert av skattepengene til oss alle sammen). Men jeg jobber med saken og håper å finne en løsning. I mellomtiden har jeg jobbet med to andre godbiter som kommer snart på flightsim.to, til MSFS2024 5 Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 29. desember 2024 Skrevet 29. desember 2024 Sjekket forresten akkurat ENDU området i Bing maps, og kan legge til at hele området er kraftig oppdatert i Bing maps nå i rimelig bra kvalitet, men tydeligvis ikke i simmen enda. Ser faktisk VEEELDIG lovende ut. Får vi dette i simmen trenger jeg ikke custom aerials for ENDU 3 Siter
Pål Kasnes Skrevet 30. desember 2024 Skrevet 30. desember 2024 Gledelig jul folkens. En pause i romjulsturen hvor jeg flyr langs Glomma. Nettopp landet for en benstrekk på Haslemoen. Pål 4 Siter
MagTvei Skrevet 30. desember 2024 Skrevet 30. desember 2024 Litt flaksing rundt i Tromsø idag.. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.