Geir Teigo Skrevet 15. april 2020 Del Skrevet 15. april 2020 Beklager. Ingen bilder fra meg Mitt oppsett må vente på støtte fra mange utviklere før jeg kan ta hoppet, men håper noen av dere kan dele noen førsteinntrykk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 15. april 2020 Premium Medlem Del Skrevet 15. april 2020 Tok noen bilder fra første tur F35 og ORBX inne Ikke noe spesielt å se her 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 15. april 2020 Del Skrevet 15. april 2020 Ikke annet enn du du bruker hjula som bremser😂😇 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Småtesting på gang her også:) Synes fps er bedre enn i v4.5.. En fin blanding på medium/high her, og ser at jeg sikkert kan peise på med høyere texturer. Her fra en liten runde rundt Kristiansund og Averøy. Kun lagt inn ORBX-Norway, LC og Global. Bildene er komprimert en goood del ser jeg. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 16. april 2020 Forfatter Del Skrevet 16. april 2020 ikke vanskelig å kjenne ser igjen, men alt ser kliss likt ut. Litt bedre default skyer kanskje? Ellers har jeg forstått at man kan loade flere texturer og autogen i forhold til fps/flyt og dermed få en mer "fyldig" sim. Har enda til gode å se crispy fjell og land og det jeg har sett er jeg sikker på er photo scenery. Ikke noe galt i det altså... Korrekt at bilder komprimeres mye her og at det du ser i simmen ikke gjengis 100% her, men hvordan føles det? Går det an å sette en verdi på fremgangen? Er DX12 tydelig fremskritt? Hva med lyssetting? Har sett noen lekre dusk bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Må si jeg bare blir mer og mer glad i denne versjonen. Lyset føles mer naturtro i sin helthelt, og slettes ikke verst performance også. Jeg kjører på med en "gammel" laptop med i7 8750H, nvidia1080 og 16GB.. Har riktignok kun testet litt her til lands så kan ikke svare for resten av verden. Legger ved noen extra shots fra Narvik, men du må gjerne bare fjerne om det blir for mye:) 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. april 2020 Premium Medlem Del Skrevet 16. april 2020 Takker for flotte screenshots, artig å følge med i overgangen til V5, og håper mange vil poste bilder og gjerne noen kommentarer om erfaringene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 16. april 2020 Premium Medlem Del Skrevet 16. april 2020 Kommer Ernst må bare få litt kontroll på settings 😉 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Synes skyene er veldig bra "rett ut av boxen" Føles endelig som faktiske skyer og er en herlig følelse å pløye gjennom dem. Her fra Vigra og over Åleby(Som vi sier i Kristiansund) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 (endret) Får slenge med et par fra meg òg. Ta evt en titt på Youtubekanalen hvordan det ser ut i timelapse! https://youtu.be/2wut8DgxtjE https://youtu.be/HlwrIgh0bTI https://youtu.be/XZ2jNNn81S0 Endret 16. april 2020 av Finn Kristoffer Hansen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. april 2020 Premium Medlem Del Skrevet 16. april 2020 Interessante videosnutter, ser ut til at V5 endelig har skikkelig vær å by på. Skyene er så som så hvordan de ser ut, men dette regner jeg med blir forbedret at tredjepart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 16. april 2020 Premium Medlem Del Skrevet 16. april 2020 bilder i filmsnutt 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Hvorfor ikke bruke de nye skyene, Robert? 😀 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. april 2020 Premium Medlem Del Skrevet 17. april 2020 noe jeg har oversett ..hva mener du @Finn Kristoffer Hansen et bilde av settings gjør ikke noe 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 17. april 2020 Del Skrevet 17. april 2020 (endret) Regner med det som er "Enhanced Atmospherics" Endret 17. april 2020 av Arild_Pedersen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. april 2020 Premium Medlem Del Skrevet 17. april 2020 Sikkert den og Godrays var av her HVA er Godrays ? Må jo snart ha oversetter for ord og utrykk her inne 🤣 HVA er G Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. april 2020 Premium Medlem Del Skrevet 17. april 2020 Fant noe som kanskje er forklarende (google)hos en venn 😉 What are God rays in video games? God Rays, or crepuscular rays are the term used for shafts of sunlight that seem to be radiating outward from where the sun is located in the sky[2]. Often, the sun is partly occluded by a shadow inducing object like clouds or trees or buildings, and the sunlight streams through the gaps between or within them. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. april 2020 Premium Medlem Del Skrevet 17. april 2020 For mye refleksjoner i noen skyer her 🤔 Hm.......... vises ikke så godt her i forumet men ......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Kan se ut som litt for ivrig bruk av Dynamic Lighting, eller at eldre scenery ikke er tilpasset de nye tingene (som f.eks deler av AoN). Sliter med det samme i trainsim, som og er en gammel gamp. Man kommer inn på en stasjon, og blir bombet med lys verre enn diskotekene i Rio😂😇 Slike ting tar og tid. For min del må jeg sette minst 15 parametre (les: instillinger) for hver bidige bygning (textur) for hver flyplass. Ikke rart mange gir opp og lar ting skure. Alt dette nye (som PBR hva nå enn det betyr)... bør automatiseres via convertere. Trykke på knappen og "poff" er det i orden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Haha, jeg hadde betalt MYE for en sånn konverter Andrew Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.