Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 28. februar 2020 Premium Medlem Skrevet 28. februar 2020 4 Siter
Andrew Thomsen Skrevet 28. februar 2020 Skrevet 28. februar 2020 Bra flaksing det der. I det siste flyr jeg mye med disse. Dash 100, 300 til og fra Florø via Bergen, til og fra jobb 😉 1 Siter
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 28. februar 2020 Premium Medlem Skrevet 28. februar 2020 Rene julestemninga Robert! Du flyr masse skjønner jeg. Det er enda godt. Jeg flyr masse også, men ikke i P3D, men P3D er en virkelig fin simulator, med alle de vanvittig bra addonsene vi har, spesielt i Norge! 😃 Ser foressten at REX har lansert v2.2 av REX Environment Force. Har du prøv denne? Er det noe særlig forskjell/forandringer? Siter
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 28. februar 2020 Forfatter Premium Medlem Skrevet 28. februar 2020 Nei har ikke testet den...har vært litt rolig med flyging i det siste ...Venter på neste oppdatering hos 350 en til milwiz 😉 1 Siter
Andrew Thomsen Skrevet 28. februar 2020 Skrevet 28. februar 2020 Det som er bra med Dash (Wif) er business class, så unngår man litt den der jækla propellen. Ler meg fillete av at folk som flyr fast med "Quiet" 400 stort sett alle i dag har hodetelefoner med aktiv STØY demping. Nei de sitter ikke å nyter Mozart, prøver kun å redde ørene. Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 28. februar 2020 Skrevet 28. februar 2020 44 minutter siden, Andrew Thomsen skrev: Det som er bra med Dash (Wif) er business class, så unngår man litt den der jækla propellen. Ler meg fillete av at folk som flyr fast med "Quiet" 400 stort sett alle i dag har hodetelefoner med aktiv STØY demping. Nei de sitter ikke å nyter Mozart, prøver kun å redde ørene. Hvis du synes Q400 er bråkete, så burde du prøve å fly en -100 Kabinpersonalet bruker øreplugger. Q400 er ikke ille så lenge du sitter helt foran eller helt bak. Men klart, blir du sittende ved propellen så blir det hardt for ørene under takeoff og climb. Er litt hestekrefter som driver de propellene. 1 1 Siter
Andrew Thomsen Skrevet 28. februar 2020 Skrevet 28. februar 2020 Jeg har nå vært litt frem og tilbake med 300 og 100 i det siste, men sitter jo foran sete 1 eller 2 ofte. Ja bråk nok der og, men klager ikke. Aktivt støyvern har jeg forlengst fra mine 11 timer pluss flights mange år internasjonalt, stusset bare litt på at det trengs her hjemme og. Det verste er i grunn støyen fra vinden rundt skroget. Ikke fra motorer uansett kategori. Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 28. februar 2020 Skrevet 28. februar 2020 1 time siden, Andrew Thomsen skrev: Jeg har nå vært litt frem og tilbake med 300 og 100 i det siste, men sitter jo foran sete 1 eller 2 ofte. Ja bråk nok der og, men klager ikke. Aktivt støyvern har jeg forlengst fra mine 11 timer pluss flights mange år internasjonalt, stusset bare litt på at det trengs her hjemme og. Det verste er i grunn støyen fra vinden rundt skroget. Ikke fra motorer uansett kategori. Ja, skal du fly propellfly så er nok aktivt støyvern tingen. Iallfall hvis du reiser mye. På jet er det nok kanskje mye støy fra vinden rundt skroget, men på Dashen så vil jeg ikke være enig i det. Her er det propellstøyen som definitivt er verst og som rister trommehinnene dine. De gangene man lander med 1020 rpm, så høres det rimelig greit. Heldigvis gjøres de fleste landingene med reduced np og 850 i rpm på Q400 👍 Siter
Andrew Thomsen Skrevet 1. mars 2020 Skrevet 1. mars 2020 For å ikke snakke om leggetid her hjemme og siste Dashen tar av fra ENCN på vei til Bergen. Den støyforurenser halve fylket, litt avhengig av vind😂 Siter
per berge Skrevet 2. mars 2020 Skrevet 2. mars 2020 Det snødde bra på Sørlandet ser jeg. Hvilken sim versjon er det der Robert ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.