Tor T. Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Hei, I dag sĂ„ begynte A2A Cherokee'en Ă„ slite og mistet motorkraft og hĂžyde noen minutter fĂžr jeg skulle lande pĂ„ EDCG RĂŒgen, nordĂžst i Tyskland. VĂŠret var hustrigt og sikten dĂ„rlig. Jeg begynte straks Ă„ forestille meg nĂždlanding i en Ă„ker. Men som et siste hĂ„p sĂ„ dro jeg til meg hendelen for Ă„ skru pĂ„ forgasservarmen. Sakte men sikkert sĂ„ begynte motoren heldigvis Ă„ vĂ„kne til liv igjen og jeg kom meg helskinnet ned. 2 Siter Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 11. januar 2019 Premium Medlem Del Skrevet 11. januar 2019 Har og fÄtt det problemet med forgasserising  ...godt simulert  Siter Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Dette er A2A i sitt ess! SÄnn burde alle addons fungert 1 Siter Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
Tor T. Skrevet 12. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2019 Jepp, det er gĂžy med A2A đ KjĂžpte Cherokee'en for et noen dager siden og har kommet sĂ„ langt at jeg klarer Ă„ holde bĂ„de altitude og heading med autopiloten. Men fĂ„r vel se meg rundt etter norske painter med LN-reg. Siter Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Det skal finnes en del norske painter om jeg ikke tar helt feil GA flyene til A2A er i sÊrklasse, og ingen andre produsenter kommer i nÊrheten. A2A har egen fysikk motor som tar simuleringen ut av P3D, og dermed retter opp i masse feil som er default i P3D. Selv hÄper jeg dem fÄr produktene sine over til XP etterhvert ogsÄ. Siter Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
Premium Medlem TorbjÞrn M Skrevet 15. januar 2019 Premium Medlem Del Skrevet 15. januar 2019 Ja, utrolig! Flotte bilder med en morsom vri. Feil og avvik som skjer uoppfordret i simulator er alltid gÞy. A2A er sÄ godt simulert at jeg stiller meg selv ofte spÞrsmÄlet: "hva i svarte gjorde jeg feil nÄ..." Det er et kvalitetsstempel tenker jeg  Siter Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 15. januar 2019 Premium Medlem Del Skrevet 15. januar 2019 Sjekk av forgasservarme gjÞres fÞr Takeoff. Da skal du se at RPM dropper litt, TROR ca 200 RPM (har ikke gjort dette siden 1992..)  1 Siter Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
Tor T. Skrevet 15. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2019 Testet forgasservarmen i dag og RPM falt litt. Ved 1000 o/min sĂ„ ramlet turtallet ca. en nĂ„l-bredde og godt hĂžrbart lavere turtall. Ved 2000 o/min sĂ„ gikk det ned til ca 1930 o/min. Jeg har ikke konsentrert meg mye om sjekklister ennĂ„ p.g.a. at jeg har drevet pĂ„ med testing og feilsĂžking i P3Dv4. MĂ„tte bl.a. avinstallere FTX Vector p.g.a. mye trĂžbbel. Men simulatoren er heldigvis oppe og gĂ„r nĂ„, sĂ„ nĂ„ blir det bedre tid til Ă„ fly. Og med dette flyet sĂ„ bĂžr man ogsĂ„ tenke pĂ„ nĂ„r det behĂžver service, som. f.eks. oljeskift og filtre etc., men det er bare morođ 1 Siter Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Niels Overgaard Hansen Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 Interessant situation og fine billeder. Har du forĂžvrigt lagt mĂŠrke til, at nĂ„r du parkerer og âgĂ„r udenforâ flyet, - ja sĂ„ er der fuglesang pĂ„ RĂŒgen flyplads - selv midt pĂ„ vinteren. đ Siter Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 Bruker Ä si at det er 3 grunner til at jeg fortsatt bruker P3D innimellom, og det er A2A, PMDG og Majestic Siter Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
Tor T. Skrevet 17. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2019 Det er gode grunner det, Jan R.đ Hehe, Niels. Jeg la ikke merke til det, men det hadde kanskje vĂŠrt mer naturlig Ă„ ikke overdrive med den slags kvidder pĂ„ denne Ă„rstiden. NĂ„ har jeg kommet meg videre pĂ„ ferden med mellomlanding i Barth, deretter i luften over Rostock og LĂŒbeck fĂžr jeg landet i Hamburg. 1 Siter Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nÄ for Ä poste med din egen konto.