Gå til innhold

Classic Beech D18


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Carenado eller ikke,  denne klassikeren kommer man bare ikke utenom.  For oss nostalgikere er det tårer i auan og gåsehud på resten av kroppen.  Carenado har virkelig fått fram atmosfæren og følelsen av å sitte i en flymaskin fra denne tidsepoken.  Den flyr troverdig og lydkvaliteten holder i massevis.  Ingen "Accusim",  men hva gjør vel det,  denne modellen betaler seg bare ved synet .  I tillegg har jeg "eksperimentert" med lydfiler fra P3D DOUGLAS C-47R SKYTRAIN V3.14 BETA,  en fantastisk freeware-modell fra "Uthuset" og en annen lydfil til samme modell, men fra en æ ikke husker navnet på.  Da snakker vi om klirrende vindusruter når man tar en forbiflyvning i "tower view" .   Herre min Furuhatt,  glad at naboan er på ferie :D ( ...og at den nordnorske sommeren best egner seg for flysimulering).

 

b1.jpg

b2.jpg

b3.jpg

b4.jpg

b5.jpg

b6.jpg

b7.jpg

b8.jpg

b9.jpg

b10.jpg

b11.jpg

Endret av Ernst K.Furuhatt
  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Herlig,  og faktisk ganske lik den lyden som følger med Carenado-modellen :) Lydfilene fra C-47 modellen er enda mer grom,  men følger ikke motorsettingen like nøyaktig som den fra Carenado.  Har alle tre installert,  så kan jeg velge om æ bare vil høre uendelig mange "low pass i tower view" ,  eller om æ vil ha noen mer seriøse langturer i VC :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Hmm. Skulle hatt et fly med plass til noen kasser øl til høsten. Når jeg planelegger simmetur Norge, Færøyene, Island, sør Grønland og tilbake! Er det plass til mange kasser i dette flyet da?

Ha ha ha ,  hiver du ut passasjerene bør du få plass til nok øl for halve turen i hvertfall :D 

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...