Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. juli 2018 Premium Medlem Del Skrevet 6. juli 2018 (endret) Carenado eller ikke, denne klassikeren kommer man bare ikke utenom. For oss nostalgikere er det tårer i auan og gåsehud på resten av kroppen. Carenado har virkelig fått fram atmosfæren og følelsen av å sitte i en flymaskin fra denne tidsepoken. Den flyr troverdig og lydkvaliteten holder i massevis. Ingen "Accusim", men hva gjør vel det, denne modellen betaler seg bare ved synet . I tillegg har jeg "eksperimentert" med lydfiler fra P3D DOUGLAS C-47R SKYTRAIN V3.14 BETA, en fantastisk freeware-modell fra "Uthuset" og en annen lydfil til samme modell, men fra en æ ikke husker navnet på. Da snakker vi om klirrende vindusruter når man tar en forbiflyvning i "tower view" . Herre min Furuhatt, glad at naboan er på ferie ( ...og at den nordnorske sommeren best egner seg for flysimulering). Endret 6. juli 2018 av Ernst K.Furuhatt 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 6. juli 2018 Premium Medlem Del Skrevet 6. juli 2018 Ingen kan måle seg med Merlins lyd, men denne er ikke så langt unna 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. juli 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 6. juli 2018 Herlig, og faktisk ganske lik den lyden som følger med Carenado-modellen Lydfilene fra C-47 modellen er enda mer grom, men følger ikke motorsettingen like nøyaktig som den fra Carenado. Har alle tre installert, så kan jeg velge om æ bare vil høre uendelig mange "low pass i tower view" , eller om æ vil ha noen mer seriøse langturer i VC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Nydelig Ernst. Jeg har ventet på denne...😊 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 7. juli 2018 Premium Medlem Del Skrevet 7. juli 2018 Hmm. Skulle hatt et fly med plass til noen kasser øl til høsten. Når jeg planelegger simmetur Norge, Færøyene, Island, sør Grønland og tilbake! Er det plass til mange kasser i dette flyet da? 😂😂😂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. juli 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 8. juli 2018 Sitat Hmm. Skulle hatt et fly med plass til noen kasser øl til høsten. Når jeg planelegger simmetur Norge, Færøyene, Island, sør Grønland og tilbake! Er det plass til mange kasser i dette flyet da? Ha ha ha , hiver du ut passasjerene bør du få plass til nok øl for halve turen i hvertfall 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Fin video om Beech18 hvor Steve Wood forteller. Her kan man nyte lyden av radialene.... Twin Beech 18 Featuring Steve Wood 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 9. juli 2018 Premium Medlem Del Skrevet 9. juli 2018 På 8.7.2018 den 9.19, Ernst K.Furuhatt skrev: Ha ha ha , hiver du ut passasjerene bør du få plass til nok øl for halve turen i hvertfall Glimrende! 😂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.