Gå til innhold

Normandie


Anbefalte innlegg

Bra bilder og fin lyssetting:)Det som er veldig bra med WT er at det er så mange flymodeller å velge mellom,og man kan følge utviklingen og forbedringene av de enkelte modellene,som f.eks Spitfire her.Jeg søkte på Spitfire W 3122 på nettet,og fant en tegning av den:(nr.8 ovenfra)Det som er bemerkelsesverdig er at kamuflasjen er malt nøyaktig lik i WT som på tegningen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ingen tvil,  WT har utseendet med seg,  og Kim har bidratt med mangt et hakeslepp med sine bildeserier fra WT .  Jeg har også "konto" og startet på noen flyvninger i WT,  men ble ikke fortrolig med "flyfeelingen".  Nå skal det også sies,  at jeg kom ikke så langt at jeg fikk samle på avanserte fly,  og husker heller ikke at det var så glimrende grafikk som vi ser her.  Og så har vi et par sterke  konkurrenter i IL2 og DCS,  som jeg også har holdt meg oppdatert på.  For min del er nysgjerrigheten rettet mot DCS sin WW2-modul,  og her flyr jeg Spitfire, Messerschmitt, Focke Wulf og Mustang,  og luftkampene er mer enn heftige.  Grafikken er også "skremmende" bra.  Men realismen kan også bli i meste laget,  og det kan røyne på noen ganger når man skal holde orden på alt som skal til i motorbehandling, radio, oksygen og taktikk og alt mulig !!  Liker at flyene oppfører og hører ut som i virkeligheten,  men det får være grenser 😯 .Er det like avansert i WT ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan til en viss grad velge realismen selv,engine controls kan settes til auto,eller du kan velge å gjøre noe,eller alt manuelt.Anbefaler deg å prøve "test flight" med aktuelle modeller.Trykk på "research" og velg blant "premium vehicles" helt til høyre,og så "test flight".Å kalibrere og sette opp joysticker kan oppleves som en temmelig omfattende prosess,blir mye prøving og feiling før man blir fornøyd,det er utrolig mange instillinger og valg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...