Eivin Stensø Skrevet 7. mars 2018 Skrevet 7. mars 2018 Ymse shots Siden det er FRYTELIG lenge siden jeg har postet noen screenshots, skal det bare mangle at dere får en hel del av dem. Her er bilder fra både P3D v3 og 4. Prepar3d v3. (Paint av Jens-Ole Kjølberg) Cockpit SSW F-104G Lavtflyging nord for Bodø Henter fart etter takeoff for en vertikal climb til 30000ft Diverse: Prepar3d v4 Ta frem grillpølsene og pølsespydene og få en real kjapp grilling. Her kjører vi reheat fra EE Lightning F6 på bakken Utsikt fra nærmere 90000ft i fartsvidunderet F-104S: F-35 trekker opp etter en lowpass over Ørlandet Yi-haaa!! EE Lightning T.5 forlater Bodø F-104S Cruiser avsted Sør-Afrikansk registrert Lightning T5 fra Thunder City Enda en Thunder City Lightning F6 på tur opp Eksport Lightning F53 i ørkenkamuflasje-drakt over den Saudi Arbabiske ørkenen Takk for oppmerksomheten. Fly forsiktig. mvh Eivin 2 Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. mars 2018 Premium Medlem Skrevet 7. mars 2018 Sakte, lavt og forsiktig , aaah det gjorde godt med noen forfriskende flylegender. Litt for slappe forhold i forumet, vi trenger mer galskap Siter
Eivin Stensø Skrevet 7. mars 2018 Forfatter Skrevet 7. mars 2018 Fint at dere setter pris på bildene. SSW F-104 og Aerosoft EE Lightning, i tillegg til enkelte flights med F-22, F-35 som er innebygd i simmen, er omtrent de eneste flyene jeg flyr for tiden. Jeg følger ikke at jeg mangler noe. Jeg har flydd mine timer med passasjefly og instrument approcher osv. Dette er en annen utfordring. Veldig gøy. Lærer stadig vekk. Siter
Jan Tore Pettersen Skrevet 7. mars 2018 Skrevet 7. mars 2018 Fine shots,brutal denne lightningen (den engelske) Siter
Eivin Stensø Skrevet 7. mars 2018 Forfatter Skrevet 7. mars 2018 4 minutter siden, Jan Tore Pettersen skrev: Fine shots,brutal denne lightningen (den engelske) Takker. Den er virkelig brutal. Den kan sammenliknes i store trekk med starfighteren i ytelse men har større vinger og kan svinge bedre men har også en god del kortere rekkevidde. Må følge med på fuelen som en smed. Artig med så mye motor da. Siter
Eivin Stensø Skrevet 7. mars 2018 Forfatter Skrevet 7. mars 2018 Det er jo alltids historien om testpiloten fra et land som vurderte å kjøpe eksport utgaven av Lightning (F.53). Under testturen fikk han råd om ikke å bruke reheat (etterbrenner) på takeoff. Han gjorde det likevel og fikk visstnok ikke opp hjulene før han var på 10000ft Siter
Eivin Stensø Skrevet 7. mars 2018 Forfatter Skrevet 7. mars 2018 Tårnet på Rygge har visstnok også klokket en Lightning på 1:30 min til 30000ft fra brakes release på rullebanen Siter
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 10. mars 2018 Premium Medlem Skrevet 10. mars 2018 Riktig bildeserie med skikkelig futt i! Alltid kult med jagerfly! 1 Siter
Eivin Stensø Skrevet 11. mars 2018 Forfatter Skrevet 11. mars 2018 Takk for det. Ny video kommer forhåpentligvis snart: Thunder City Lightnings Så stand by... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.