Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ymse shots

Siden det er FRYTELIG lenge siden jeg har postet noen screenshots, skal det bare mangle at dere får en hel del av dem. Her er bilder fra både P3D v3 og 4.  

Prepar3d v3.

(Paint av Jens-Ole Kjølberg)

Cockpit SSW F-104G 

qFj7deZ.jpg

ZhWpuok.jpg

Lavtflyging nord for Bodø

z2Oxhv5.jpg

Henter fart etter takeoff for en vertikal climb til 30000ft

aPL79xI.jpg

Diverse:

QNUSr5v.jpg

sYFXaYv.jpg

 

Prepar3d v4

Ta frem grillpølsene og pølsespydene og få en real kjapp grilling. Her kjører vi reheat fra EE Lightning F6 på bakken

UPr48os.jpg

Utsikt fra nærmere 90000ft i fartsvidunderet F-104S:

AEPqMtU.jpg

F-35 trekker opp etter en lowpass over Ørlandet

MCodTUH.jpg

Yi-haaa!!

EvkCohs.jpg

EE Lightning T.5 forlater Bodø

9ADc4ck.jpg

F-104S Cruiser avsted

UGx4rdL.jpg

n1sfxIU.jpg

Sør-Afrikansk registrert Lightning T5 fra Thunder City

7HR9k30.jpg

Enda en Thunder City Lightning F6 på tur opp

a5QcFFo.jpg

Eksport Lightning F53 i ørkenkamuflasje-drakt over den Saudi Arbabiske ørkenen

ekPH8Xw.jpg

 

Takk for oppmerksomheten. Fly forsiktig.

mvh Eivin 

 

 

 

 

 

 

  • Like 2
Skrevet

Fint at dere setter pris på bildene. SSW F-104 og Aerosoft EE Lightning, i tillegg til enkelte flights med F-22, F-35 som er innebygd i simmen, er omtrent de eneste flyene jeg flyr for tiden. Jeg følger ikke at jeg mangler noe. Jeg har flydd mine timer med passasjefly og instrument approcher osv. Dette er en annen utfordring. Veldig gøy. Lærer stadig vekk.

 

 

Skrevet
4 minutter siden, Jan Tore Pettersen skrev:

Fine shots,brutal denne lightningen (den engelske):)

Takker. Den er virkelig brutal. Den kan sammenliknes i store trekk med  starfighteren i ytelse men har større vinger og kan svinge bedre men har også en god del kortere rekkevidde.  Må følge med på fuelen som en smed. Artig med så mye motor da.

Skrevet

Det er jo alltids historien om testpiloten fra et land som vurderte å kjøpe eksport utgaven av Lightning (F.53). Under testturen fikk han råd om ikke å bruke reheat (etterbrenner) på takeoff. Han gjorde det likevel og fikk visstnok ikke opp hjulene før han var på 10000ft :)

 

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...