Gå til innhold

Sky Force, Stratus


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Gode Ernst, du trenger som kjent fra tidligere ikke SkyForce for å ta flotte bilder, men det er en fin bonus!

 

Jeg legger merke til at du ikke bruker etterbrenner når du flyr over tettsteder som forteller meg at du kanskje tar simuleringen litt i overkant seriøst  8)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Jeg legger merke til at du ikke bruker etterbrenner når du flyr over tettsteder som forteller meg at du kanskje tar simuleringen litt i overkant seriøst

 

;D ha ha ha,  trenger bare å bruke etterbrenner under take off,  etterpå er det vanskelig å få ned hastigheten  ;D Utysket har voldsom motorkraft,  og trenger stort handlingsrom  for manøvrering i lav høyde  8) .

 

Joda,  synes bildene ble typisk tysk vinter-atmosfære,  med lave stratusskyer og begrenset sikt.  Også dette simulerer Sky Force veldig bra,  men jeg må jo understreke at jeg har bare et par korte testturer foreløpig.  Sky Force tilfører fine texturer, uten at det går ut over fps og flyt,  men programmet er langt fra den revolusjonen de lovte i reklamen.  Likevel er jeg fornøyd,  og kan trygt anbefale dette til de som savner tøffe cumulusskyer og litt mer fotorealistisk atmosfære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...