Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 3. november 2017 Premium Medlem Del Skrevet 3. november 2017 https://www.aftenposten.no/norge/i/R3B1J/De-nye-kampflyene-lander-i-Norge-i-ettermiddag-Folg-F-35-landingen-direkte-her Flere bilder fra ankomsten her på facebook Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Synes F16 var et penere fly, men det er vel ikke det går ut på Robert. F16 har vært og er fortsatt et smykke. Ser frem til I morgen, fredag. Da er alle de med noe å skulle ha sagt på Ørlandet for de offisielle markeringer til stede. Tar de en flight over Trondheim mon tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 9. november 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 9. november 2017 Er ikke pilotene returnert til US da ? i såfall blir det vel ikke noe showup for er vel ingen norske piloter her hjemme enda ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Det er visst snakk om at det, hvis været tillater det, blir overflygning av Ørlandet med både F-35 og F-16 i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Står i Adresseavisen i dag at F35 skal flys av norske piloter over Ørlandet i dag, fredag. Så får vi håpe de tar turen over Trondheim også. Blir nok å følge med litt på himmelen i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Kan også anbefale programmet Insider i kveld på TVNorge. Der vi følger de norske jagerflygerne i USA i forbindelse med F35-flyene. Mener det begynner kl.21.00 eller 21.30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Da fikk jeg se to F35 skli rolig over huset her i Trondheim. Spennende prosjekt det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Ikke så ofte jeg skulle ønske at jeg bodde på Ørlandet (flatt og vindfoilt!) men hadde kanskje et snev av denne følelsen i dag. Fikk tatt opp hele programmet, så nå kan jeg i ettertid sitte å være misunnelig på dignitærene som var invitert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.