Gå til innhold

Det går framover......


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Norge begynner å ta form med landskap,  flyplasser og skipstrafikk,  og flere av mine yndlingsfly begynner å fylle hangaren.  Og ja,  æ synes faktisk de flyr enda bedre enn i v3.  Tror det skyldes fantastisk fin flyt,  så flyfeelingen blir mer nøyaktig.  Litt på samme måte som som vi merket tydelig forbedring fra FSX til P3D.  Må innrømme at jeg liker overgangen til 64bits :)

 

KWfQLlR.jpg

 

VqxwZAN.jpg

 

QPnsje3.jpg

 

TzGHKib.jpg

 

7CGGkD9.jpg

 

tHfj8CT.jpg

 

Fe3yhek.jpg

 

7E8C7YJ.jpg

 

Har enda lang vei å gå,  og liten tid til FS,  men ser jo at utviklingen framover er veldig spennende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takker alle sammen  :) ,  ingen tvil, P3D4 har øket realismen og flyfeelingen,  og jeg har nesten ikke brukt ekstra penger på overgangen fra v3 til v4 !?  Har heller ikke noen ræser av en PC,  likevel glir simmen så det er en rein nytelse.  Her har Lockheed Martin fått til noe vi har drømt om lenge,  så de som enda "sitter på gjerdet",  kast loss,  bli med  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

P3DV4 regner jeg med kommer til å gi mange flotte turer. Jeg klarte heller ikke å avstå fra fristelsen til å handle bittelitt. Selv om jeg er ørlitt skeptisk til Carenado, så slo jeg til og kjøpte deres nye Premier 390 IA for V4. I tillegg "måtte" jeg bare kjøpe Matt Davis PTA for V4 også, like etter handelen fikk jeg mail om at PTA var oppdatert til V2.52! Fin bonus det da!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ja no går det rette veien,  og i takt med lavtrykkene som henger over Bodø-området,  blir det stadig bedre tid til å nyte simmen  ???

 

Kan jeg spørre hvilke komponenter du har i pcen din?

 

Trofast sliter med Windows 7P,  I7 4770K  3,5 GHz,  GeForce GTX 1080

 

tanker om Justflight VC-10'en som kommer ut snart?

 

Holder et øye med den,  spennende flytype som RAF brukte mye i sin tid,  håper den blir realistisk modellert  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...