Jan Arne Sjøholt Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Dette forumet kom plutselig ramlanes inn hodet igjen, fant at siste tråden min var i 2006, kanskje jeg skulle prøve med på den nye simmen nu da:) Det jeg husker fra "gammle" dager var nu PMDG 737èn med FMC og alt det derre styret:) Det va jo himla gøy, hvordan er det i dag med AddOns, både scenery og fly. Hva er det nyeste i simmverden på selve simulatoren. Hvis mange henger seg på her kommer jeg sikkert til å spørre om MASSE,.....ja en viktig ting: Er det ennå onlineflyging, det var jo det kjekkeste:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 14. mars 2017 Premium Medlem Del Skrevet 14. mars 2017 Får jo bare si velkommen tilbake Det meste av scenery for Norge finner du her http://www.flightsimnorway.com/addons/default.php?funct=db&pack=all P3D er simmen de som har gått videre fra FSX har valgt og den kommer i 64 bits ila dette året sies deet men ingen dato enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Velkommen tilbake Og bare så det er sagt PMDG med sin 737 NGX (for FSX og P3D)henger så absolutt med i svingene fortsatt og er etter min og flere sin mening, fortsatt noe av det aller best simulerte airlineren det fortsatt er der ute! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Artig å ha deg tilbake. Det har nok skjedd litt siden sist ja, men PMDG er fremdeles kongen (og dronningen forsåvidt) på haugen for vanlige addons som simulerer Boeing. En annen produktserie som ikke var kommet i 2006 er ORBX. Dette gjør underverker i simmen din vedr. bakketeksturer og landclass, men de har også veldig fine flyplasser, bl.a. noen fine norske. Du trenger litt mer datakraft enn sist, så om du lister opp hva du har under panseret, så ser vi raskt om du takler alskens snop Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arne Sjøholt Skrevet 15. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2017 Nja.....det e jo ikke noe spillmaskin jeg har, bærbar med to skjermer, win10 64, det er en ie5 med 8 GB ram, SSE HD.....skjermkort er jeg noe usikker på..... :-\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Stort sett alle maskiner kan kjøre P3D, men hastighet på CPU og type grafikkort bestemmer hvor mye detaljer du kan kjøre på med. Vi har fått en veldig bra onlineklient som heter vPilot. Du brukte sikkert Squawkbox eller FSInn i 2006. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arne Sjøholt Skrevet 15. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2017 Det huska jeg ikke hva online før, mener det var squakboks.... Satt og kikka på p3d......er det vanlig academic licens dere bruke....er det godt nok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Villadsen Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Ja bruk academic licens så sparer du penger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 15. mars 2017 Premium Medlem Del Skrevet 15. mars 2017 Eneste forskjell på academic og professional er att i academic har du ett vannmerke oppe i høyre hjørne.Sjenerer ikke mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arne Sjøholt Skrevet 15. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2017 Men en kan legge til scenery og anna stasj i den versjonen.....det må jo være et must... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Midttun Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Hei,og velkommen tilbake. Du kan legge til det du måtte ønske av scenery:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 15. mars 2017 Premium Medlem Del Skrevet 15. mars 2017 Men en kan legge til scenery og anna stasj i den versjonen.....det må jo være et must... Du kan og legge scenery utenfor simulatoren.Har du lite plass på disk som kjører simulator kan dette legges på en annen disk i motsettning til FSX der allt måtte inn i Addon mappen som lå innenfor simulatormappen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Ja det er tingen. Jeg har all AI trafikk utenfor P3D, både fly, båter og trafikkfiler. Det samme med scenery, bortsett fra de installerne som på død og liv SKAL ha det i P3D... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.