Johan Clausen Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Da denne også brukes på en engelsk FS forum, så skriver jeg forklaring til bilderne på engelsk: -------------------------------------------------------------------------------------------------- I decided to make a longhaul flight using the new PMDG 747. I left Sydney and flew to Haneda, Tokyo in Japan. Not the longest flight ever, but by far the longest I've ever made on a FMC-controlled plane: Leaving SYD: Turning north: Inside: "Fly me to the Moon": After 8 hours of sleep it's time to see how it's going. Turns out it's great and the Sun is rising: Sunrise: Sunrise from the cockpit: Beautiful shadows: What a clear day: Getting closer to Haneda: Ocean all the way around us: Don't think I'll ever manage to get anything close to real than this: The Qantas Kangaroo tail is simply breathtaking. One of the best liveries on a 747: The Moon have followed us all the way towards Tokyo: The first Japanese islands, this one is Ko-jima: Mount Fuji is visible in the horizon: We are on descent and getting closer to Haneda, flying above the Japanese countryside: More countryside: Turning: And the last turn before ILS is activated: Above the Eastern part of the Tokyo-suburb, getting very close to Haneda now. Just a few minutes to touchdown: And touchdown. Other planes waiting for takeoff clearence: Parked at Haneda: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Meget pent! ;D PS! Og hvis du lurer på hva som trigger >FUEL TANK/ENG-meldingen, så er det FUEL X FEED switch 1 og 4. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Dæven, skikkelig tur du tar deg der, imponerende hva folk får til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 14. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2017 Meget pent! ;D PS! Og hvis du lurer på hva som trigger >FUEL TANK/ENG-meldingen, så er det FUEL X FEED switch 1 og 4. Tak, så ved jeg hvordan jeg det Dæven, skikkelig tur du tar deg der, imponerende hva folk får til. Ja, bedste var, at jeg mellem bilde 4 og 5 sov i 7 timer. Så den kørte bare mens jeg sov. På den måte gik det mye hurtigere enn hvis jeg skulle flyve om dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Tja, er jo nesten enda mer realistisk sånn, er jo ikke uvanlig med to crew ombord på langturer, hvor halvparten sover deler av turen ;( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Hvorfor ";(" ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Skrivefeil når mann skriver kjapt på telefonen, samt at ) og ( erlike ved hver andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Hehe, den er god. Uten at jeg kjenner Qantas' prosedyrer så er det vel typisk "singe-augmented crew" på en sånn flight, dvs. et mannskap på tre flygere. To-tre timer hvile pr. person. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.