Kim Kristensen Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Da var det tid for å avsløre hva de siste dagers teasing har dreid seg om med første filmprosjekt for året fullført. Det var flere som hadde anelse om flyet jeg brukte, som jeg skal komme tilbake til i en senere testflighttråd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. januar 2017 Premium Medlem Del Skrevet 11. januar 2017 Hmmm? forstod jeg deg rett, at du var på foto-rec ? Men hvordan i all verden fat du fram til målet i den tåkeheimen ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 11. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2017 Yupp, foto-rec, er ikke så mye tåke som videoen kanskje gir inntrykk av, men den korte forklaringen på å finne målet er god gammeldags VFR flyging, kart og landemerker gjør det ganske greit, bare å følge veier og elver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Da er vel svaret Martin B57 Canberra, utviklet av britiske English Electric som er kjent kjent for å produsere henholdsvis hvitevarer, lokomotiv og krigsfly? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 11. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2017 Yupp, er Martins B-57, spesifikt A utgaven, som rimelig nøyaktig er i allefall utvendig en tro kopi av den Engelska utgaven, i motsettningen til den senere B utgaven med den mer vanlige to-seter konfigurasjonen av cockpiten som er mar vanlig på jagerfly med en pilot sittende foran den andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 11. januar 2017 Premium Medlem Del Skrevet 11. januar 2017 Vanvittig tøfft da! 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.