Andrew Thomsen Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Glem EDDF, EGLL, KJFK sceneryene om dere bruker AI trafikk. Tragisk historie alt sammen. Men FlyTampa LOWW er rå. Knall fps med hele AIG flåten på plass. Det gjelder å skygge unna de store flyplassene, og haie til seg de litt mindre. Sceneryene til storflyplassene er og blir en bløff for de som liker full AI trafikk. Tips: Tokyo Haneda, Narita sklir bra og ser bra ut. Der har jeg ANA, JAL og fire andre selskaper i full peising, og i dag blir det sushi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 15. desember 2016 Premium Medlem Del Skrevet 15. desember 2016 Det er nesten så gøy med AI-trafikk at man ikke trenger å fly i simmen lenger. Bare å laste inn en flyplass og nyte showet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 15. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2016 Gjør det. AI spotting Det skal flys en real world tur også, Korean Cargo 772 til Oslo. Har litt å gjøre med innkjøpet dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Ai spotting er gøy ja. Jeg husker jeg hadde Kai Tak med full retro-pakke. Det var stas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 17. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2016 Kai Tak var stas. Det var nettopp der jeg lærte meg å fly 747. Fikk god feeling med den på grunn den skumle innflyvningen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.