Gå til innhold

Siste bilder i fotomappen kanskje noen vil se de


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Ja blir litt ensomt når gamle gutta faller eller går i hi  fra så blir det litt ensomt i de virtuelle skyene og på multiplayer`n

Men må jo lufte maskinene litt så de ikke støver helt ned

Superbuggen virker utmerket nå i P3D så var moro å få den på vingene igjen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Her var det en som ikkje sover burt sumarnatta :D ,  mye,  heftig og varierende aktivitet !!

 

Superbuggen virker utmerket nå i P3D så var moro å få den på vingene igjen ;-)

 

Fortell,  fortell,  har ikke fått med meg at TacPack fungerer i P3D3 ,  er det tilfelle ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det en som ikkje sover burt sumarnatta :D ,  mye,  heftig og varierende aktivitet !!

 

Superbuggen virker utmerket nå i P3D så var moro å få den på vingene igjen ;-)

 

Fortell,  fortell,  har ikke fått med meg at TacPack fungerer i P3D3 ,  er det tilfelle ??

 

Den fungerer ja, men lager trolig også trøbbel, se AoN 3.84 tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ja takk Andrew,  æ har fulgt rådene fra denne tråden tidligere,  men har antakelig rota det til  :-[  Hadde AiCarrier aktiv til og med Prepar3D2,  men får ingen respons i 3D3.  Nå betyr det ikke all verden,  så æ tenkte å la det bero til neste oppgradering av Prepar.  Da skal alt over på ny harddisk,  den æ bruker nå er fullpakket  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal nok ikke se bort fra det går seg til med tiden. Syns dette med hangarskipslandinger burde være integrert i simmen. Og jeg ser heller ikke bort fra at jeg helt må oppgi FS9 type ground. Vi får se hva LM finner på etterhvert. Det er forandringenes tid, og lidelser vil alltid oppstå, så en får sko seg med tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...