Hans R Arntzen Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Hei! Har aldri tatt meg bryet med å prøve denne freeware maskinen (skyspirit). Jeg ble rimelig imponert når jeg først gjorde det... Anbefales for de som av og til bare vil ut å fly - uten lang planlegging i forveien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Er det bare meg eller ble 767en straks litt råere med winglets? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. februar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 22. februar 2016 Neida, mange forsøker seg med winglets, og jeg er enig, det piffer opp gamle travere . Spreke bilder, er det fra P3D eller FSX ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 22. februar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 22. februar 2016 Flotte bilder. Ser ut som FS9 dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Hey.. Flott og se at Skyspirit sin model blir brukt av noen her inne. Jeg er en del av teamet som var med på å lage denne modelen og paints osv. Idag er TDS vi går under. Og siste på lista er 727-100/200. Alle versjoner av modellene er laget.Med forskellige apu osv. Samt 737 max Ny 757 på vei. Følg oss gjerne på facebook! Søk på TDS 727 support , TDS 737 support! Flyene funker fint i fsx og p3d også! Men cockpit VC osv på legges til på egenhånd for de som ønsker dette. Her er vår 727 i action. Med repaint av meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.