Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 9. februar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 9. februar 2016 Ikke den beste kvalitetetn på dette Screenshotset. Men, inspirert av Lennart Arvidsson og Sweden Design i P2d v3.1 tok jeg en test tur rundt i sør-Sverige og endte opp i kjente trakter med en gammel kjenning. Hvor havnet jeg? Noen som er gamle nok til å dra kjensel på maskinen? (Privat repaint av A2A C172) Dette sceneryet fortjener noen gode bilder fra mange fine plasser... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Midttun Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Maskinen å paint kjenner jeg igjen da den e her i Alta;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 9. februar 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 9. februar 2016 Ah... havnet i Alta Tok flysertifikat på denne i 1976. Var da eid av Gardermoen flyklubb. Ser bildet ble litt puslette. Er der på vei innover Gøteborg fra syd mot Säve. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 11. februar 2016 Savner flere bilder fra Lennarts utrolig scenery fra andre, med bedre detalj bilder en mine. Flyr stort sett "high and fast", men med Lennarts utrolige detaljer koser jeg meg nå med "low and slow" som turist i Sverige. Lennart har med sine svensk utseende hus og blokker og andre detaljer skapt et Sverige scenery som ser ut som Sverige. Legger ved tre nye bilder fra Gøteborg, en by som vel skulle være kjent for mange nordmenn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Stilig, ingen tvil om at det er gjort en fantastisk jobb med sceneryet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Godt gjenkjennelig bygg i Gøteborg Kanskje på tide med en low'n'slow økt ser jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. februar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 14. februar 2016 Lennart har gjort det igjen, Kungen av Sverige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.