Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tenkte å legge ut noen sjåtts fra den nye flyplassen i regi av ORBX som er Stockholm og nærmere

bestemt Arlanda. God flyt, godt minnebruk og alt i alt meget fornøyd! :) Her er førstedamen min brukt ;)

Den ser enda bedre ut i P3D, ingen tvil om det.

Landingshjulene hadde nok sin verste dag på jobb da damen landet med fulle mugger. Ingenting var satt opp

da dette var en tur for å sjekke ut hvordan det så ut.

hgFR92X.jpg

7Qwy7jQ.jpg

36paFc3.jpg

O3WFOhj.jpg

rOYsiKu.jpg

9WT23fp.jpg

0VNjqa8.jpg

Azctrhk.jpg

Løp og kjøp! :)

Skrevet

Takk for det, Gunnar! :)

I min P3Dv3.1 så holder jeg 30FPS konstant med dette sceneryet

da jeg nå har begynt å bruke skjermen min på 30Hz + Vsync aktivert inne i P3D. Da

går ikke min FPS høyere rett og slett, men så lenge den ligger på 30 (uten limit så ville den

nok lagt på rundt 40 i VC, det er slik rundt om på andre flyplasser (eksempel er FT Kastrup)).

VAS er meget bra. Flydde fra Kastrup til Arlanda med A320 i sted og da hadde jeg 2.5GB under landing. Med

andre ord så hadde jeg 1.5GB å gå på, og dette ser jeg meget positivt på.

Sant skal nevnes at jeg har et meget sprekt grafikkort nå til P3D og jeg vet ikke hvordan det ligger an med ytelse

i FSX, men jeg vil tro din PC vil dra det rimelig greit, Gunnar ;)

Skrevet

Ser veldig bra ut Benjamin. Denne skal jeg ha men etter CTD nr xxx har jeg nå fått nok og har brukt en hel kveld på å installere P3Dv3 og alt av ORBX + ASN fra bunnen av. Forhåpentligvis får jeg den nå stabil.

Skrevet
  Den 4.2.2016 klokken 22.10 skrev Rune Jensen.:

Ser veldig bra ut Benjamin. Denne skal jeg ha men etter CTD nr xxx har jeg nå fått nok og har brukt en hel kveld på å installere P3Dv3 og alt av ORBX + ASN fra bunnen av. Forhåpentligvis får jeg den nå stabil.

Håper du får orden på simmen din så kanskje vi får oss noen flere turer i bussen etterhvert :)

• Premium Medlem
Skrevet

Bør fungere visst du er litt forsiktig i settings (start på default)bare å teste ut

Har bare 2 gig på mitt og og det fungerer rimelig greit (med litt list og lempe)  ;)

Tipper du er i FSX siden du spør og P3D er en annen verden som du ikke vil angre på

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...