Kim Kristensen Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 En kjapp bildeserie fra den siste tiden, holder meg stort sett rundt den Engelske sørøstkysten, hvor jeg leker med div. klassiske fly. War Thunder imponerer sammtidig med lyset som leveres, fra lyse sommernetter til godt gammeldags møkkavær i Nordsjøen, skjeldent har det vært vanskeligere å lande en Swordfish på dekket til et duvende hangarskip med sikt tilnærmet 0 og nordavind fra alle kanter. Men nok om det, lar bildene tale for seg selv Takk for titten for denne gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 26. januar 2016 Freske fraspark og tøffe bilder ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 War Thunder ser skikkelig bra ut 8) Er den like heftig som bildene dine antyder? RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 Takk takk, koser meg veldig med War Thunder for tiden, eneste jeg savner er å ha en egen "campaign" i spillet som ikke må låses opp, så slik det er nå er jeg litt tvungen til å lage dem selv. Swordfishen er btw nesten umulig å lande på hangarskip, mye grunnet cockpitens oppbygging og plassering i flyet, men dæven han ete korr artig han e å land Ps. Bildenene er ikke redigert på noen måte om det var det du tenkte på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 26. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 26. januar 2016 Utrolig lekkert. Flyr litt VFR i War Thunder jeg også kun for å nyte den herlige grafikken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 Yupp, ser fantastisk ut, både flyene og panservognene er modellert ned til et fantastisk nivå. Lurer på en ting, er det noen her som er interesert i å danne en FS.no skvadron? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.