Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 18. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 18. januar 2016 Et lite forslag: Hva med å få inn en funksjon som viser f.eks de siste 5 eller 10 topicene på forumet? Da vil det jo bli lettere å både få og gi hjelp, istedenfor at man helt tilfeldig kommer over tråden når man scroller nedover. Har sett dette på flere forumer, og det fungerer utmerket! Eller få denne snarveien opp på toppen Den ligger i dag helt i bunnen på åpningsiden Vis nyeste innleggene fra forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Bruker selv funksjonen som ligger helt på toppen av forumet: Vis Uleste innlegg siden forrige besøk men kan også legge lenken som Robert refererer til på toppen av forumet. Legger det på to-do listen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Veldig bra at forumet har blitt responsivt! Men en del av bildene som postes får feil proporsjoner på mobil. Virker som om bildehøyden er fast, mens bildebredden er relativ til visnigsbredden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2016 Skal se om vi kan finne en fix på dette. Takk for rapport Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Ja, har også fått med meg problemer med å få bildene responsive. Bortsett fra det så fungerer forumet veldig bra på mobil og nettbrett. Jeg skal se om jeg kan fikse dette på noe vis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 kan dere prøve igjen nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Jepp, nå er det perfekt! (Måtte refreshe for at den nye CSS skulle tre i kraft). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Kjenstad Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Når jeg er inne på forumett, savner jeg et menypunkt for å komme tilbake til forsida. Hvis jeg klikker på logoen oppe til venstre blir jeg stående på forumsiden. Kan du eventuelt endre linjen som responderer slik Flightsim.no - Forum » HANGAREN » Kaffekroken » Skriv svar ( Sv: Velkommen tilbake - snag ) til Flightsim.no » Forum » HANGAREN » Kaffekroken » Skriv svar ( Sv: Velkommen tilbake - snag ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 29. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2016 Det går dessverre ikke, men ser heller ikke helt problemet. "Flightsim.no - Forum" er toppen i strukturen, så følger det på nedover. Ikke noe å gjøre med, annet enn å bli vant til det. Skal inn i koden og endre klikk på logoen øverst til å redirecte til hovedsiden på nettstedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Mulig å fikse hovedkategoriene slik at man faktisk kan se om det er nye poster eller ei på telefon? Akkurat nå er skrifta lik uansett, noe som gjør det umulig å følge med her inne på telefon.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 31. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2016 Det går ikke pr i dag og er utenfor rekkevidde for hva vi kan endre i koden. Benytt heller "Vis nye poster siden siste besøk" som vises på toppen GT/NAX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Nja, for min del så blir fs.no borte om det ikke funker ordentlig på telefon. Klarer egentlig ikke SMF, ei heller Tapatalk. Anyways, kjempeenkelt å fikse: BoardIndex.template.php, finn: <a class="subject" href="', $board['href'], '" name="b', $board['id'], '">', $board['name'], '</a>'; Deretter splitt opp litt, til noe ala dette: <a class="subject'; if ($board['new'] || $board['children_new']) { echo ' subject_new'; } echo '" href="', $board['href'], '" name="b', $board['id'], '">', $board['name'], '</a>'; Deretter finner du index.css i CSS-mappa. Der kan du legge inn .table_list tbody.content td.info a.subject_new { color: #0000ff; } Skrevet basert på default theme uten noen tidligere endringer Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn.Hansen Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Vil bare rette en takk til Geir (og andre bak nye fs) for å opprettholde forumet. Miljøet er lite og snevert, men jeg føler P3D har løftet interessen for mange (deriblant meg, som var møkk lei ustabilt FSX). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Nja, for min del så blir fs.no borte om det ikke funker ordentlig på telefon. Klarer egentlig ikke SMF, ei heller Tapatalk. Anyways, kjempeenkelt å fikse: BoardIndex.template.php, finn: <a class="subject" href="', $board['href'], '" name="b', $board['id'], '">', $board['name'], '</a>'; Deretter splitt opp litt, til noe ala dette: <a class="subject'; if ($board['new'] || $board['children_new']) { echo ' subject_new'; } echo '" href="', $board['href'], '" name="b', $board['id'], '">', $board['name'], '</a>'; Deretter finner du index.css i CSS-mappa. Der kan du legge inn .table_list tbody.content td.info a.subject_new { color: #0000ff; } Skrevet basert på default theme uten noen tidligere endringer Anders Takk for tips! Forumet er under videreutvikling og vil bli helt implementert i nettsiden om kort tid. Da blir det også noen design endringer for å gjøre det mer brukervennlig, inkludert for mobil og nettbrett. Skal også se nærmere på denne endringen du foreslår her. Så fortvil ikke, ting er under utvikling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 31. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2016 Stilig. Godt at vi har oppegående medlemmer med oss. Skal prøve endringene du foreslår ved anledning... i morgen kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.