Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

Et lite forslag: Hva med å få inn en funksjon som viser f.eks de siste 5 eller 10 topicene på forumet? Da vil det jo bli lettere å både få og gi hjelp, istedenfor at man helt tilfeldig kommer over tråden når man scroller nedover. Har sett dette på flere forumer, og det fungerer utmerket!

Eller få denne snarveien opp på toppen

Den ligger i dag helt i bunnen på åpningsiden

Vis nyeste innleggene fra forumet.

Skrevet

Bruker selv funksjonen som ligger helt på toppen av forumet: Vis Uleste innlegg siden forrige besøk

men kan også legge lenken som Robert refererer til på toppen av forumet. Legger det på to-do listen

Skrevet

Veldig bra at forumet har blitt responsivt!

Men en del av bildene som postes får feil proporsjoner på mobil. Virker som om bildehøyden er fast, mens bildebredden er relativ til visnigsbredden.

Skrevet

Når jeg er inne på forumett, savner jeg et menypunkt for å komme tilbake til forsida. Hvis jeg klikker på logoen oppe til venstre blir jeg stående på forumsiden.

Kan du eventuelt endre linjen som responderer slik

Flightsim.no - Forum »

HANGAREN »

Kaffekroken »

Skriv svar ( Sv: Velkommen tilbake - snag )

til

Flightsim.no »

Forum »

HANGAREN »

Kaffekroken »

Skriv svar ( Sv: Velkommen tilbake - snag )

Skrevet

Det går dessverre ikke, men ser heller ikke helt problemet.

"Flightsim.no - Forum" er toppen i strukturen, så følger det på nedover. Ikke noe å gjøre med, annet enn å bli vant til det.

Skal inn i koden og endre klikk på logoen øverst til å redirecte til hovedsiden på nettstedet.

Skrevet

Mulig å fikse hovedkategoriene slik at man faktisk kan se om det er nye poster eller ei på telefon? Akkurat nå er skrifta lik uansett, noe som gjør det umulig å følge med her inne på telefon..

Skrevet

Nja, for min del så blir fs.no borte om det ikke funker ordentlig på telefon. Klarer egentlig ikke SMF, ei heller Tapatalk. Anyways, kjempeenkelt å fikse:

BoardIndex.template.php, finn:

<a class="subject" href="', $board['href'], '" name="b', $board['id'], '">', $board['name'], '</a>';

Deretter splitt opp litt, til noe ala dette:

<a class="subject';

if ($board['new'] || $board['children_new']) {
						echo ' subject_new';
					}

echo '" href="', $board['href'], '" name="b', $board['id'], '">', $board['name'], '</a>';

Deretter finner du index.css i CSS-mappa. Der kan du legge inn

.table_list tbody.content td.info a.subject_new {
color: #0000ff;
}

Skrevet basert på default theme uten noen tidligere endringer :)

Anders

Skrevet

Vil bare rette en takk til Geir (og andre bak nye fs) for å opprettholde forumet. Miljøet er lite og snevert, men jeg føler P3D har løftet interessen for mange (deriblant meg, som var møkk lei ustabilt FSX).

Skrevet

Nja, for min del så blir fs.no borte om det ikke funker ordentlig på telefon. Klarer egentlig ikke SMF, ei heller Tapatalk. Anyways, kjempeenkelt å fikse:

BoardIndex.template.php, finn:

<a class="subject" href="', $board['href'], '" name="b', $board['id'], '">', $board['name'], '</a>';

Deretter splitt opp litt, til noe ala dette:

<a class="subject';

if ($board['new'] || $board['children_new']) {
						echo ' subject_new';
					}

echo '" href="', $board['href'], '" name="b', $board['id'], '">', $board['name'], '</a>';

Deretter finner du index.css i CSS-mappa. Der kan du legge inn

.table_list tbody.content td.info a.subject_new {
color: #0000ff;
}

Skrevet basert på default theme uten noen tidligere endringer :)

Anders

Takk for tips! Forumet er under videreutvikling og vil bli helt implementert i nettsiden om kort tid. Da blir det også noen design endringer for å gjøre det mer brukervennlig, inkludert for mobil og nettbrett. Skal også se nærmere på denne endringen du foreslår her. Så fortvil ikke, ting er under utvikling :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...