Gå til innhold

SK7384 Skiathos-Oslo


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Tok første turen til Skiathos i simmen i går, så i dag var det på tide med en retur flight tilbake til Oslo.

Bestemte meg for og få med meg noen bilder på turen nordover til vinterværet igjen.

 

LN-TUD, en 737-700 har akkuratt ankommet Skiathos.. På tide med crew change så jeg kommer meg hjem igjen.

Været her i Skiathos var helt ok. Vind ifra nord på 6kt, FEW018, SCT025, OVC080 og 15 grader.

Vi får ikke like bra vær når vi ankommer Gardermoen dessverre. Vi venter oss snøvær og dårlig sikt.

 

 

 

Litt info om vekt for dem som ønsker det.

lgskengm1.jpg

 

Her står TUDDEN å venter i sommerværet.

lgskengm2.jpg

 

Ankommer kontoret vi skal tilbringe i 3t++. Resten av besetningen tar seg av resten bak oss, å jeg tar meg av hjernetrimmen.

lgskengm3.jpg

 

Plotter inn wind updates. "Det aller morsomste jeg vet om"

lgskengm4.jpg

 

Vi er nesten klar for avgang, venter bare på resten av passasjerene. Ser ut som at bakkemannskapet glemte å få ombord de siste koffertene.

lgskengm5.jpg

 

Har endelig fått løft på den 61 tonn tunge maskinen, og håndflyr opp til FL200 før vi banker inn CMD.

lgskengm7.jpg

 

Climbout og wing view fra flightdeck.

lgskengm8.jpg

 

lgskengm9.1.jpeg

 

Noen fjelltopper i grenseområdet mellom Hellas og Bulgaria.

lgskengm11.jpg

 

Litt ShowOff når dødtiden intreffer ;D

lgskengm13.jpg

 

Litt cabin view fra meg er nok ektremt skjeldent. Er jo tross alt i cockpit jeg skal være.

lgskengm14.1.jpg

 

På tide og bite tenna sammen å dykke ned i møkkaværet. Fikk tildelt LUNIP4L 01L, men spurte om bane 01R pga kortere taxi tid. Det ble fort vectors til 01R istedenfor. Store forsinkelser? Da henter vi inn den tiden vi kan.

lgskengm15.jpg

 

On final 01R! Vi har contact å kopler ut autopilot. Ble en grei landing rate på -29fps.

lgskengm16.jpg

 

Dagens jobbb er fullført å cockpit er ferdig rydda.

lgskengm17.jpg

 

Da takker SAS7384 for seg, på gjensyn!

lgskengm18.jpg

 

 

Det kommer til å blir flere turer til Skiathos nå som Aerosoft sitt scenery er i simmen. Et knall addon spør du meg.

Dett var dett, hei og hå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...