Svein Skålvik Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Hei! Tok første turen til Skiathos i simmen i går, så i dag var det på tide med en retur flight tilbake til Oslo. Bestemte meg for og få med meg noen bilder på turen nordover til vinterværet igjen. LN-TUD, en 737-700 har akkuratt ankommet Skiathos.. På tide med crew change så jeg kommer meg hjem igjen. Været her i Skiathos var helt ok. Vind ifra nord på 6kt, FEW018, SCT025, OVC080 og 15 grader. Vi får ikke like bra vær når vi ankommer Gardermoen dessverre. Vi venter oss snøvær og dårlig sikt. Litt info om vekt for dem som ønsker det. Her står TUDDEN å venter i sommerværet. Ankommer kontoret vi skal tilbringe i 3t++. Resten av besetningen tar seg av resten bak oss, å jeg tar meg av hjernetrimmen. Plotter inn wind updates. "Det aller morsomste jeg vet om" Vi er nesten klar for avgang, venter bare på resten av passasjerene. Ser ut som at bakkemannskapet glemte å få ombord de siste koffertene. Har endelig fått løft på den 61 tonn tunge maskinen, og håndflyr opp til FL200 før vi banker inn CMD. Climbout og wing view fra flightdeck. Noen fjelltopper i grenseområdet mellom Hellas og Bulgaria. Litt ShowOff når dødtiden intreffer ;D Litt cabin view fra meg er nok ektremt skjeldent. Er jo tross alt i cockpit jeg skal være. På tide og bite tenna sammen å dykke ned i møkkaværet. Fikk tildelt LUNIP4L 01L, men spurte om bane 01R pga kortere taxi tid. Det ble fort vectors til 01R istedenfor. Store forsinkelser? Da henter vi inn den tiden vi kan. On final 01R! Vi har contact å kopler ut autopilot. Ble en grei landing rate på -29fps. Dagens jobbb er fullført å cockpit er ferdig rydda. Da takker SAS7384 for seg, på gjensyn! Det kommer til å blir flere turer til Skiathos nå som Aerosoft sitt scenery er i simmen. Et knall addon spør du meg. Dett var dett, hei og hå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Fin tur det, gleder meg til fortsettelsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 11. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 11. januar 2016 Herlig. Ingenting som å komme seg til varmere strøk når vinteren herjer. Dog vet jeg ikke om jeg hadde tatt retur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Skålvik Skrevet 12. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2016 Takk for det folkens! Hehe, ja du sier noe der Svein Gudbrandsen. Blir vel fort sydover til nye steder igjen tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.