Andreas R.Pettersen Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Tenkte jeg måtte ha meg en tur i P3Dv2 med An-2'n, og en liten tur i mellom Helle og Skagen syntest jeg passet bra. Starter Rolig på Svolvær Helle flyplass AN-2'n løfter seg fint opp lufta, går ikke fort, men tid har jeg nokk av. P3Dv2 skuffer virkelig ikke her har vi passert laupstad, på go tur mot Fiskebøl og Hadselfjorden. Fiskebøl og Hadselfjorn. med Melbu på andre siden. Pent Fly, og pent scenery Flyplass i sikte Like før nu. Touchdown. Shutdown og parkert før dagen Må si at jeg er virkelig imponert over P3Dv2 og ikke minst hvordan Scenery er blitt. Takker for titten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 1. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 1. desember 2014 Enig enig! Flott flytur i passende fly. Raftsundet bør oppleves low and slow, spesielt med Henrik sine skip seilende under deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Takk for shotsa, Andreas! Helle blir neste flyplass med custom runway. Det er gjort på 15 minutter. Det kommer som afcad oppdatering. Svein Frode; ja, jeg observerer jo at det er rett tjukt med hurtigruter i Hadsel området til tider. Nesten mer trafikk enn på flyplassen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 1. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 1. desember 2014 Takk for shotsa, Andreas! Helle blir neste flyplass med custom runway. Det er gjort på 15 minutter. Det kommer som afcad oppdatering. Svein Frode; ja, jeg observerer jo at det er rett tjukt med hurtigruter i Hadsel området til tider. Nesten mer trafikk enn på flyplassen! Det er nok ikke langt unna sannheten, både i simmen og i virkeligheten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg er nødt til å kommentere "Lufthansa" også. Mange av oss sjøfolk spøker jo ofte med "Luftwaffe". Så ved et par anledninger i Tyskland, har det skjedd at jeg forsnakker meg i skranken, og sier "Luftwaffe". Det blir ikke ille tatt opp, da det viser seg å være en intern spøk blant de ansatte til tider. ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 1. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 1. desember 2014 Har hørt fra piloter jeg kjenner at nåløyet for å bli pilot i Lufthansa er ganske så trangt. De har jo sine sider disse "tyskertene". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg er en "tyskert". Sånn halvveis. En av de som prøver å opprettholde begrepet "grundigkeit". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 Takk for shotsa, Andreas! Helle blir neste flyplass med custom runway. Det er gjort på 15 minutter. Det kommer som afcad oppdatering. Svein Frode; ja, jeg observerer jo at det er rett tjukt med hurtigruter i Hadsel området til tider. Nesten mer trafikk enn på flyplassen! Intet Problem, må jo test ut scenery vi har her i landet, når vi nå først får di servert på sølvfat. Sier ikke nei takk til opdatert RWY. Skjønner jo at jeg må fånn inn skipene også nå. Lett og forsnakke seg da, kanskje man skulle hatt en luftwaffe paint til AN-2'n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 1. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg er en "tyskert". Sånn halvveis. En av de som prøver å opprettholde begrepet "grundigkeit". Ja, og det kommer oss andre skikkelig til gode Holder meg til tysk bil, og der har de vært grundig så det holder, så grundig at jeg kun har kjørt Bayerske biler siden jeg fikk lappen for over 20 år siden. Sånn sett så skuffer jo Aerosoft litt innimellom. Der er de ikke fullt så grundige som sine kollegaer i USA (PMDG, A2A, RealAir, Milviz m.fl.). Tror Aerosoft prøvde seg på an An-2 en gang i tiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Aerosoft må lære seg, en gang for alle, å fikse feilene etter en førsteutgave. Men det gjør de ikke såfremt pengene ramler inn i pungen. De lar oss sitte igjen, gang på gang, med scenery som aldri blir fikset. De fullfører aldri en jobb. De lar oss sitte igjen med svarteper, gang på gang, og i all fremtid. Så av den grunn kjøpte jeg ikke verken ENBR eller ENTC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 3. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 3. desember 2014 Hva skal man si til slike bilder da. Bare helt vanvittig bra. Kan bli misunnelig av mye mindre enn det der... ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Sant nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 takker for det, er morro når alt fungerer som det skal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 4. desember 2014 Tydeligvis mye som fungerer ;D , både scenery, fly og bildeserie, en nytelse fra take off til landing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.