Gå til innhold

Dagens utfordring


Anbefalte innlegg

Min Prepar installasjon var i godlune idag så da passa jeg på å ta en liten tur fra Hamar til Molde i Duke`en.

 

 

1TwMVfM.jpg

 

 

Turner her mot finale etter en strøken tur med kanonflyt og null hikk og hakk i simmen.

Bremser rolig ned, får ut 1 hakk flaps og alt ser helt 100 ut.

 

 

Til dette skjer:

 

 

KYitJ5y.jpg

 

 

Her mangler det da vitterlig ei lampe gjør det ikke?

 

 

A8yfmmO.jpg

 

 

En kjapp tur på utsiden bekrefter mine mistanker.

Hvordan i hule heite kan venstre hjulsett svikte meg akkurat nå som simmen endelig funker som den skal??

Bare å konstatere at tingenes iboende faanskap nok en gang slår til, så er det ikke det ene er det jammen noe annet.

 

 

Prøver fortvila å heve å senke hjulene igjen mens jeg ratter som en gal for å prøve å riste det løs.

Men ingen forbedring av situasjonen, venstre hjul er herved avskrevet.

Buklanding er ikke noe særlig fristende idag så vi prøver oss på en 2 hjuls landing.

 

 

Vel vel. Jeg gjør mitt beste med å få maskina silkemykt ned men til ingen nytte.

Leverer heile Duken inn i noen knurpebusker så gnistføyka står.

Og hva skjer når maskina endelig står stille?

Joda en velkjent lyd av motoren på understellet brummer så fint og maskina hever seg opp på alle tre hjul liksom bare for å demonstrere!!

 

 

Som dere kanskje skjønner ble det med denne turen idag.  ;D

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

;D  ha ha,  dette har vi opplevd før,  RealAir Duke er ikke helt på høyden i P3D,  så jeg avinnstallerte den etter mye trøbbel.  Det virker som om forhåndsprogrammerte feil oppstår,  selv om dette er avslått (?).  Real Air har antydet at de kommer med nye modeller som er beregnet på P3d,  men var usikker på om de skulle begynne med Turbo Duke`n eller noe helt nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...