Gå til innhold

F-35 Lightning II


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Hadde nesten glemt denne fantastiske gratis-pakken fra  Dino Cattaneo . Han står bak den ene F-35 som følger med default i P3D2.2,  men på hjemmesiden hans tilbys alle varianter av F-35.  Jeg er mest imponert av F-35B,  hvor du bl.a kan ta av og lande som Harrier.  Modellen er i typisk Dino payware-kvalitet,  kan fylles opp med varierende våpenlast,  eller flys "villmann" med halve tanker og uten last.  Mange artige muligheter for både hangarskip og bushflyvning  ;) .

 

b1.jpg

Som vanlig var det Edwards som var arena for testflyvning.

 

b2.jpg

 

b3.jpg

 

b4.jpg

 

b5b.jpg

 

b5c.jpg

 

b5d.jpg

 

b5.jpg

 

b6.jpg

 

God helg  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ha ha ha Stian,  måtte jo forstå at du forventet noe sånt,  og selvsagt hadde jeg vært gjennom alle standardprosedyrer for testing av nye modeller,  men æ regnet med at de fleste her inne var luta lei av slik hangarpassering.....  ;D

 

1.jpg

Standard gjennomtrenging av begrenset luftrom i ca 350 knuter.......

 

2.jpg

.....  eller mer bedagelig sightseeing i spasertempo  ;D  Fortsatt god helg  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knalltøffe bilder av høy kvalitet som vanlig Ernst.  :)

Kuleste var det siste bildet, det må jo være stusselig å ha sin arbeidsplass i den hangaren der.

Man veit aldri når mr Furuhatt kommer susende tvers igjenom med div hardware..  ;D

 

Jeg var helt sikker på at din neste bilde serie kom til å bli av denne:

http://www.classics-hangar.de/produkte_bf108_en.htm

Men der tok jeg feil gitt..

En F-35 er slett ingen dårlig erstatning.

 

Ha en fin søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

He he takk skal dåkker ha,  både Øyvind og Stian.  Jeg er nok ikke den mest populære,  som besøker den hangaren  ;D .  Classic Hangars Bf-108 er en nydelig greie,  som æ har hatt mange presentasjoner av for noen år siden.  Har vurdert å lure den inn i P3D,  men den er et stykke ned i køen  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Classic Hangars Bf-108 er en nydelig greie,  som æ har hatt mange presentasjoner av for noen år siden.

 

Å fanken.

Da tok jeg feil Ernst.

Leste ikke godt nok på simFlight og trodde at det var en ny utgivelse akkurat nå jeg serru.

Slik kan det gå når man bare skumleser.

Når du sier det så ringer det noen småbjeller om at du har presentert denne før ja.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Kult. Dinos F35 har jeg også fløyet en del i p3d, jeg har dog slitt med å få til vertical takeoff og landing, akkurat som at forward thrust med denne settingen er for sterk. Det er vel kanskje jeg som må stå hardere på bremsene?!? ;D

 

Ellers, etter anbefaling om besøk til Edwards airforce base av Ernst, hadde jeg nettopp fått jobb der som hangarfeier da Ernst kom susende gjennom i 350 knoper. Jeg hadde mer enn nok med å holde meg fast i kosten med det samme, ikke at det hjalp så mye, da kosten heller ikke var festet i noe... Heh... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Bra du hadde kostet og feiet hangaren Kjetil,  ellers hadde det vel blitt sandstorm der inne under gjennomflyvningen  ;D .  Ellers har ikke jeg heller klart å ta av eller lande vertikalt,  selv med lite last,  men i motvind bruker F-35B veldig kort bane.  På hangarskip i god fart kan man nesten hovre som et helikopter,  men egentlig har man dårlig kontroll på bevegelsene under sakte fart.  Det er vel neppe den enkleste flightmdl å lage  :o.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...