Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. mars 2014 Premium Medlem Del Skrevet 16. mars 2014 Som Øyvind pleier å si det, borte bra, men hjemme best . Kyrre har gått å lagt seg, og sola har stått opp, da var det på tide med en stillferdig søndagstur i lokalområdet. Sender noen varme tanker til de som tålmodig og entusiastisk videreutvikler Norge til FSX og P3D, og noen ekstra smil til Andrew med sine ustoppelige oppdateringer ;D . Dagens flight gikk fra Bodø til Skagen, via Leknes og Helle, og det var stas å se alle flyplassene så "levende" i simmen. Passerer Helligvær utenfor Landegode, før den store havstrekningen over Vestfjorden. Ankommer Lofoten utenfor Steine og Ure, og begynner nedstigningen mot Leknes. Utrolig artig å få Leknes på plass igjen, har savnet denne ruta gjennom Lofoten. Videre innom Helle, og jeg må si at fotosceneryet har gjort flyplassen mange ganger mer realistisk. Alltid like artig å hoppe over Lofotveggen....... ...... og alltid like artig å ankomme Skagen og Vesterålen, fortsatt goood helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 16. mars 2014 Premium Medlem Del Skrevet 16. mars 2014 Kjempefine bilder 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thom Veggen Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Outstanding Ernst, som vanlig! Leknes såg bra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Sender noen varme tanker til de som tålmodig og entusiastisk videreutvikler Norge til FSX og P3D, og noen ekstra smil til Andrew med sine ustoppelige oppdateringer ;D Fullstendig enig, det er rett og slett storkos og flakse rundt i Norge etter all glimrende addons som stadig vekk dukker opp. Storveise bilder as usual, må nok vurdere denne maskina du bruker her skjønner jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 16. mars 2014 Premium Medlem Del Skrevet 16. mars 2014 Det var da noe til bildeserie på en søndagsmorgen! Lofoten er jo fint da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Bærre lekkert, Ernst. Har nå ENSH i gmax, takket være McX. Så da skal texturene fikses opp en gang for alle (spesielt takene). Og litt av dagen skal jeg bruke til å se om jeg får stuket A2A-Hogen ned på noen av de viste flyplassene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. mars 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 16. mars 2014 Glimrende Andrew, fantastiske stykker flyplasser fra deg. Og takk for hyggelige tilbakemeldinger fra alle sammen . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.