Gå til innhold

T-28D Trojan v2


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Ants Trojan er oppdatert og forbedret på en rekke områder.  Bl a er flyegenskaper og lydkvalitet blitt merkbart bedre,  og denne modellen er nå noe av det beste man får fra denne perioden warbirds.  Direkte utviklet etter Harvarden,  ble Trojan et populært treningsfly for både Airforce og Navy i en rekke land.  Er i dag ofte å se på flyshow som privateide warbirds.  Ants er ikke av de mest profilerte utviklerne,  men denne modellen er absolutt verdt en nærmere titt.  Har man den forrige utgaven er v2 gratis for ny nedlasting.  I tillegg får man Trojan A og C for en billig penge.

 

T1.jpg

 

T2.jpg

 

T3b.jpg

 

T4.jpg

 

T5.jpg

 

T6.jpg

 

T7.jpg

Kan selvsagt flys fra både framcockpit og bakcockpit  ;)

 

T8.jpg

 

T8b.jpg

 

T9.jpg

 

God helg  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ha ha ha,  det er utrolig hvor mange stuttkjukke rariteter som har vært innom Bodø,  og æ har ikke fått med meg på langt nær alle    ;D  .  Øyvind,  æ har faktisk bare et par forum som scrolles daglig,  og det er "Uthuset" og Simflight.  Det som slipper forbi disse to nyhetssidene er ikke verdt å bry seg om  ;) .  Eller har æ jo lest noen tonn flyblader gjennom en mannsalder,  så det er jo noen flytyper som vekker min interesse mer enn andre ......  8) . Ja Fredrik,  T-28 fåes også som donationsware,  så kan man teste litt før eventuell handel,  men jeg anbefaler å kjøpe A-C  eller D modellen direkte,  da de bare koster 19 dollar.  A-modellen har også krok for wirer på hangarskip,  så jeg lurer faktisk på å skaffe denne også.  I tillegg følger det med våpenpakke,  men denne har jeg ikke prøvd enda.  PS  det følger også med egen installer for P3D2  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...