Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. mars 2014 Premium Medlem Del Skrevet 9. mars 2014 Ants Trojan er oppdatert og forbedret på en rekke områder. Bl a er flyegenskaper og lydkvalitet blitt merkbart bedre, og denne modellen er nå noe av det beste man får fra denne perioden warbirds. Direkte utviklet etter Harvarden, ble Trojan et populært treningsfly for både Airforce og Navy i en rekke land. Er i dag ofte å se på flyshow som privateide warbirds. Ants er ikke av de mest profilerte utviklerne, men denne modellen er absolutt verdt en nærmere titt. Har man den forrige utgaven er v2 gratis for ny nedlasting. I tillegg får man Trojan A og C for en billig penge. Kan selvsagt flys fra både framcockpit og bakcockpit God helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Se her ja. Da har han jaggu fått lurt frem en ny spennende doning. Hvor er det du finner alle disse snålingene Ernst? Du må jo tråle ett ukjent antall sider daglig for å ikke gå glipp av noen eller? Kjempebra, skal se om det ikke blir en download her utpå dagen. Takker for tipset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Det er også en donationware-modell tilgjengelig. Dog tror jeg ikke den har alle bells and whistles som denne har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem ernst-rolf albrigtsen Skrevet 9. mars 2014 Premium Medlem Del Skrevet 9. mars 2014 Det e jo helt utrulig kor mange rare stuttkjukke fly som har vært innom Bodø hovedflystasjon må æ si! Kommer det flere? mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 9. mars 2014 Ha ha ha, det er utrolig hvor mange stuttkjukke rariteter som har vært innom Bodø, og æ har ikke fått med meg på langt nær alle ;D . Øyvind, æ har faktisk bare et par forum som scrolles daglig, og det er "Uthuset" og Simflight. Det som slipper forbi disse to nyhetssidene er ikke verdt å bry seg om . Eller har æ jo lest noen tonn flyblader gjennom en mannsalder, så det er jo noen flytyper som vekker min interesse mer enn andre ...... 8) . Ja Fredrik, T-28 fåes også som donationsware, så kan man teste litt før eventuell handel, men jeg anbefaler å kjøpe A-C eller D modellen direkte, da de bare koster 19 dollar. A-modellen har også krok for wirer på hangarskip, så jeg lurer faktisk på å skaffe denne også. I tillegg følger det med våpenpakke, men denne har jeg ikke prøvd enda. PS det følger også med egen installer for P3D2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 9. mars 2014 Ellers er det å anbefale at man følger med viktige temperaturer under tomgang før take off.......... ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 9. mars 2014 Premium Medlem Del Skrevet 9. mars 2014 T-28 trojan ja. Kult fly, og en av mine old time favoritter! Vanvittig detaljert modell dette var da! Suger den maskinressurser eller? Ellers er dette en kjempefin bildeserie! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 10. mars 2014 Modellen er meget bra Kjetil, og den oser av nostalgisk atmosfære Og nei, den suger ikke maskinressurser, er lett og skånsom i P3D2.1 . Opplevde litt tøffere drop av fps når jeg fløy med 2 piloter i FSX, men merker ingen forskjell i P3D2.1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.