Gå til innhold

A2A Spit paint "work in progress"


Anbefalte innlegg

Inspirert av Spit tråden til Kjell samt Rolf Arne Berg piloten som fikk kjeft for at han malte sine Spitts som det passet han uten tanke på at han malte over RAF roundellen, satte jeg igang med malekost her idag.

Tenkte jeg skulle prøve å lage en fiktional norsk paint til A2A sin ypperlige modell.

 

Dette er Wip bilder men jeg hadde lyst til å dele dem uansett.

 

bOGDl5B.jpg

 

Veit ikke hva det er med meg og disse stripene, men jeg synes både Spitt og Mustang kler dem.

 

BTFlRsL.jpg

 

Å få stripene til å treffe både over og under kan være en real pain in the but.... men det begynner å komme seg.

 

QXQHOm5.jpg

 

Jeg hadde ingen anelse om hva flyet skulle hete så jeg dengte inn kun initialer foreløbig. Vi får se om det blir ett navnskifte etter hvert.'

 

Tj0REIO.jpg

 

Gjenstår litt småjusteringer, ser at ene roundellen gjemmer seg litt bak ene aileron bla.

 

gB8sqo6.jpg

 

Der var den foreløbig, håper dere liker den så langt?

Det er litt uvante farger men det er meningen, prøver og feiler er det man lærer av.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...