Fredrik Edvardsen Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Den svært lovende MiG-21 modulen som er under utvikling hos Studio BECZL har endelig fått en utgivelsesdato. Datoen man skal huke av i margen er 31. mars, Beczl selv har sagt at den kan tilogmed komme før. Her har man ikke spart på noe, alle systemer er modellert, de har tilogmed modellert "ground clutter" på radaren (det har ihvertfall aldri jeg sett i en simulator tidligere) og selvfølgelig med en "advanced flight model" slik de andre flyene i DCS har. Jeg håper flere her inne tørr å ta noen skritt inn i DCS-verdenen når vi endelig får det første supersoniske jagerflyet. Avslutter med et par bilder av den utrolig lekre cockpiten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. januar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 13. januar 2014 Aldri sett noe så virkelighetsnært. Har DCS installert etter store forventninger til P-51, men ble heller skuffet i forhold til A2A sin. Kanskje jeg må prøve en gang til ..... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 14. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2014 Det syns jeg så absolutt at du skal, Ernst. Jeg liker Mustangen, men den er litt malplassert, man kan ikke gjøre stort annet enn å fly rundt, og med tanke på hvor kjedelig Georgia-sceneryet er så går man fort lei. Jeg tror og håper at MiG-en skal holde meg interessert frem til F/A-18 modulen kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 15. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2014 Ny video, en gjennomgang av start-up av MiGen. TDaNALBKgxU Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2014 Som folk sikkert har fått med seg så har det ennå ikke blitt sluppet noen MiG-21 til DCS. Grunnen til dette er at interne problemer i teamet førte til at hovedmannen bak prosjektet pakket snippesken og gikk. Men heldigvis har resten av teamet klart å samle sammen bitene og nærmer seg nå med stormskritt en release. De slapp en ny video denne uka som virkelig ser fantastisk ut, legg spesielt merke til lys og skygger i cockpiten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 31. mai 2014 Premium Medlem Del Skrevet 31. mai 2014 Dævvern hain tykje, nå fikk æ reisning både her og der. Meget bra filming, og utrolig spennende modell, ingen tvil om at DCS får fram mye mer av realismen enn man klarer i P3D2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 22. august 2014 Forfatter Del Skrevet 22. august 2014 Froogles first impressions av DCS: MiG-21 er verdt en titt. Selv var jeg så heldig at jeg vant et eksemplar av MiGen i går, så nå blir det vanskelig å vente... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 Bunyap har laget noen virkelig flotte videoer fra en tidlig build som har blitt sendt rundt til testere og folk som skal anmelde den. Her ser vi start up, take off og landing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. september 2014 Forfatter Del Skrevet 10. september 2014 Da er det klart, DCS: MiG-21 slippes den 18. september! Typisk nok reiser jeg på ferie den 17. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 12. september 2014 Forfatter Del Skrevet 12. september 2014 Mulig å legge inn en pre-order nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Da er det bare å vente noen dager til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Fikk knabbet til meg et GTX770 2GB på tilbud på komplett. Gleder meg nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.