Gå til innhold

P3D2 fortsatt


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

...... og fremdeles Thunderstreak  ::) .  Har blitt vant med avdempet lyd fra VC,  og ellers temmet udyret til å oppføre seg skikkelig.  Ingen krasj eller skumle overraskelser med modellen i P3D2,  så jeg dristet meg til å teste flyet med større grafikkbelastning.  Pøste på med flere skyer,  refleks/speiling i sjøen og flyvning både høyt og lavt.  Simmen leverte til øyet ble stort og vått,  og både fps og flyt stod til godkjent.  Ja,  det er en helt annen erfaring å fly lavt over sjø og land med en slik blåselampe i 500 knuter,  enn det som gikk an i FSX,  og for ikke å snakke om å borre seg gjennom cumulusskyer som er både fluffy og tredimensjonale. Lyset er også et kapittel for seg,  og jeg får stadig hakeslepp over alle effekter som skapes av det dynamiske lyset.

 

AeB9dYv.jpg

 

2iOR9fl.jpg

 

h32MOPD.jpg

 

3idfMoC.jpg

 

AYLow0q.jpg

 

oo7uL8c.jpg

 

dJja4c9.jpg

 

hSiVpiE.jpg

 

JgRpoF7.jpg

 

QPEvEPq.jpg

Joda,  screenshot`ene ser litt  hollywoodsk og glorete ut,  for fargene er sterkere i P3D2 enn i FSX,  men jeg synes ikke det ser så kraftig ut mens jeg flyr.

I fart ser det mye mer naturlig ut,  og lyset skifter hele tiden, avhengig av vinkel mot sola og hva slags vær man har.  Veldig spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

     

Steikje bra dette  Ernst (fikk forresten beskjed om nytt skjermkort blir sendt i posten i morgen )

 

Takk for det Robert,  håper det blir full klaff med det nye skjermkortet ditt,  så det blir Jul i år også  ;D .

 

     

Går det greit å ha både FSX og P3D på samme maskin? Ingen krøllball?

 

Jada Raymond,  ingen konflikter mellom disse to,  jeg har begge på C .  Og bare gled deg,  grafikken ER mye bedre i P3D2,  fargene er sterkere og lyset er dynamisk (... og magisk  ;D ) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Hvorfor kommer all teksten som "sitat"  :o  ?

 

Akademisk eller Proff ??  Jeg bruker akademisk,  har ingen problemer med et nesten usynlig vannmerke i et hjørne.  Synes ikke det var verdt 150 dollar ekstra for å bli kvitt vannmerket  (  men noen synes det er verdt å sponse utviklerne,  og det kan jo være noe å tenke på  ;) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...