Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 17. desember 2013 ...... og fremdeles Thunderstreak : . Har blitt vant med avdempet lyd fra VC, og ellers temmet udyret til å oppføre seg skikkelig. Ingen krasj eller skumle overraskelser med modellen i P3D2, så jeg dristet meg til å teste flyet med større grafikkbelastning. Pøste på med flere skyer, refleks/speiling i sjøen og flyvning både høyt og lavt. Simmen leverte til øyet ble stort og vått, og både fps og flyt stod til godkjent. Ja, det er en helt annen erfaring å fly lavt over sjø og land med en slik blåselampe i 500 knuter, enn det som gikk an i FSX, og for ikke å snakke om å borre seg gjennom cumulusskyer som er både fluffy og tredimensjonale. Lyset er også et kapittel for seg, og jeg får stadig hakeslepp over alle effekter som skapes av det dynamiske lyset. Joda, screenshot`ene ser litt hollywoodsk og glorete ut, for fargene er sterkere i P3D2 enn i FSX, men jeg synes ikke det ser så kraftig ut mens jeg flyr. I fart ser det mye mer naturlig ut, og lyset skifter hele tiden, avhengig av vinkel mot sola og hva slags vær man har. Veldig spennende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bertheussen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Nydelige bilder. Si meg: Hva har du lagt inn av tillegg for å få en så flott grafikk over Bodø? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 17. desember 2013 Takker P3D2 FTXGlobal Airports of Norway AoN Ground NSX II Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 17. desember 2013 Steikje bra dette Ernst (fikk forresten beskjed om nytt skjermkort blir sendt i posten i morgen ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bertheussen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 P3D2 FTXGlobal Airports of Norway AoN Ground NSX II Akkurat. Jeg har de samme i FSX, men jeg synes dine bilder viser bedre grafikk enn jeg klarer å få til i FSX. Jeg er på gli, tror jeg må teste P3D. Går det greit å ha både FSX og P3D på samme maskin? Ingen krøllball? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Det blir som å ha to andre spill innstallert, ikke noe problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bertheussen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Det blir som å ha to andre spill innstallert, ikke noe problem Takker for svar! Akademisk eller proff-versjonen? Noe med vannmerker så vidt jeg husker (akademisk lisens)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 18. desember 2013 Steikje bra dette Ernst (fikk forresten beskjed om nytt skjermkort blir sendt i posten i morgen ) Takk for det Robert, håper det blir full klaff med det nye skjermkortet ditt, så det blir Jul i år også ;D . Går det greit å ha både FSX og P3D på samme maskin? Ingen krøllball? Jada Raymond, ingen konflikter mellom disse to, jeg har begge på C . Og bare gled deg, grafikken ER mye bedre i P3D2, fargene er sterkere og lyset er dynamisk (... og magisk ;D ) . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 18. desember 2013 Hvorfor kommer all teksten som "sitat" ? Akademisk eller Proff ?? Jeg bruker akademisk, har ingen problemer med et nesten usynlig vannmerke i et hjørne. Synes ikke det var verdt 150 dollar ekstra for å bli kvitt vannmerket ( men noen synes det er verdt å sponse utviklerne, og det kan jo være noe å tenke på ). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 18. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 18. desember 2013 Tror Lockheed Martin klarer seg uten sponsing. De tjente en 15-20 milliarder kroner i fjor Tøffe bilder Ernst! Har fått stabilitet på P3Dv2 jeg også etter å ha saumfart Prepar3D-forumet og fått oversikt over alle bugs som kan skape ustabilitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bertheussen Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Da blir det en akademisk lisens i julegave til meg selv ;D Må jo sikre at man får det man ønsker da...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.