Øyvind Schou Johnslien Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hei igjen. Sitter og ser på div bilder ifra siste dagenes prøveturer og tenkte jeg skulle dele noen få. Begynner å bli meget fornøyd med simmens tillstand nå etter div prøving og feiling. Eneste som gir meg en hårløs flekk i kålen er stusselig AA men det regner jeg med kommer etter hvert. Som overskriften sier så gikk prøveturene i Dusk and Dawn for å prøve det også, og jeg liker ihvertfall det jeg ser rundt meg på disse turene. Håper bildene faller i smak? God Helg. 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 6. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 6. desember 2013 Snadder dette Øyvind :-) Sitter her og tripper regner med kortet mitt kommer hvert øyeblikk på coopen nedi bygda her i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 6. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2013 Ai hør der du. Det blir spennende Robert. Legg vekk alt av grovt verktøy, støvtørk og vask alt før du begynner og husk for guds skyld på å jorde stortåa så du slipper statisk. ;D Lykke til. Regner med du er på TS i morra så jeg får høre hvordan ståa er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 6. desember 2013 Dæven røske, her nærmer det seg sextrakasering ;D ! Fatter ikke hva du mener med stusselig AA, ser ikke noe som mangler i bildene dine. Djævelsk fine stemninger . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 6. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2013 Jo Takk Ernst. Hyggelig. Men det er noe træl med AA selv om det kanskje ikke synes så bra på disse bildene. Rw striper og Hud på F-16 er sammen med selve flyene i gitte vinkler er helt på trynet, og nå har jeg snart prøvd alt av instillinger føler jeg uten at det hjelper det spøtt. Men når resten ser slik ut og flyten er på dette nivået så går det fortsatt an å kose seg med noen småturer. FSX? Hva er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 6. desember 2013 Men når resten ser slik ut og flyten er på dette nivået så går det fortsatt an å kose seg med noen småturer. Helt enig Øyvind, disse problemene er for småtteri å regne, tatt i betraktning at P3D2 er bare uker gammel. LM-teamet jobber allerede med å finne løsninger på det meste, og i motsetning til FSX vil P3D2 ha et dyktig team i ryggen, for fortsatt utvikling og forbedring. Denne simmen har æ klokketro på, og allerede har det blitt mange hakeslepp. Seinest i dag hadde æ fps på 118 !!!! da æ skulle sjekke Bodø-scenery etter installering av NSX-III Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nordberg Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hallo Øyvind, har ventet på at du skulle etterlyse kameraten din, rett nord for Lillehammer. Fakkelmannen, eller har det grodd igjen på disse årene? Vel, skulle du savne den, så er det så enkelt som å finne igjen filen fra Hans sin Norway Alpin (NSX II), putt den inn der alle de nye alpin-filene er. Virker selvsagt både i FSX og P3D v2. ENME Mesnali er blitt justert for å falle bedre inn i alt det nye, så en liten oppdatering på det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 7. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 7. desember 2013 Ai hør der du. Det blir spennende Robert. Lykke til. Regner med du er på TS i morra så jeg får høre hvordan ståa er? Ja lykke til passet dårlig satte inn skjermkortet oppdaterte driverne fra CD ...restartet ................... ...............................................Sorte skjermer ...hva f*** ??? restartet igjen ...ikke noe skjedde det var helt dødt .... :'( Satte inn gamlekortet det gikk fint på de samme driverne så hva som skjedde med kortet vet jeg ikke ...men det er pakket for retur må være noe gæli med moroa....ikke moro forresten ...hadde tenkt å kose meg i helgen med fruen på jobb ....men får småkose meg med gamlekortet til nytt en gang kommer i posten IGJEN ps kommer på TS ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Seinest i dag hadde æ fps på 118 !!!! da æ skulle sjekke Bodø-scenery etter installering av NSX-III Er det kjapt nok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 7. desember 2013 Trasige greier Robert, håper det ordner seg :-[ [quoteSeinest i dag hadde æ fps på 118 !!!! da æ skulle sjekke Bodø-scenery etter installering av NSX-III Er det kjapt nok? ] He he, i kjappeste laget Andrew, det blir for mye sjokk av slikt ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2013 118 ja.. Ikke småtteri Ernst. Selv har jeg låst på 33 og ligger stort sett på snaut 30. Hei Jan. Fakkelmannkompisen er sjølsagt noe av det første man legger inn etter en reinstall, så den har vært ok lenge. ;D Ser du skriver at det finnes en oppdatering til ENME. Den skulle jeg gjerne hatt fingrene i. Det er jo noe snålt også der etter nye meshet. Fine bilder foresten, er det med nye NSX III? Robert. Det va no som svarte. Lite typisk når man gleder seg som en liten unge til ny hardware. Vel vel. Trenger du trøst så dukker jeg nok opp på TS utpå formiddagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 7. desember 2013 118 ja.. Ikke småtteri Ernst. Selv har jeg låst på 33 og ligger stort sett på snaut 30. ..... ;D ja det er helt vilt. Hadde ei stund låst på 30, men skulle prøve unlimited, og dermed spratt fps til værs. Opplever noe blurete texturer på bakken fra tid til annen, så det eksperimenteres fortsatt med setting. Foreløpig ser det best ut med fps på unlimited hos meg, men det diskuteres mye rart på div fora. Det kommer sikkert smarte løsninger, i mellomtiden er jeg storligen fornøyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.