Gå til innhold

P3D2 Dusk and Dawn

Anbefalte innlegg

Hei igjen.

Sitter og ser på div bilder ifra siste dagenes prøveturer og tenkte jeg skulle dele noen få.

Begynner å bli meget fornøyd med simmens tillstand nå etter div prøving og feiling.

Eneste som gir meg en hårløs flekk i kålen er stusselig AA men det regner jeg med kommer etter hvert.

Som overskriften sier så gikk prøveturene i  Dusk and Dawn for å prøve det også, og jeg liker ihvertfall det jeg ser rundt meg på disse turene.

znAXN8a.jpg

W7NLAgh.jpg

TD2OvVN.jpg

Y6wBNQx.jpg

iyMw3ng.jpg

kqI56W6.jpg

yykvSdf.jpg

CJ2qAz8.jpg

5HSIENQ.jpg

Håper bildene faller i smak?

God Helg.  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo Takk Ernst. Hyggelig.

Men det er noe træl med AA selv om det kanskje ikke synes så bra på disse bildene.

Rw striper og Hud på F-16 er sammen med selve flyene i gitte vinkler er helt på trynet, og nå har jeg snart prøvd alt av instillinger føler jeg uten at det hjelper det spøtt.

Men når resten ser slik ut og flyten er på dette nivået så går det fortsatt an å kose seg med noen småturer.

FSX? Hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem
Men når resten ser slik ut og flyten er på dette nivået så går det fortsatt an å kose seg med noen småturer.

Helt enig Øyvind,  disse problemene er for småtteri å regne,  tatt i betraktning at P3D2 er bare uker gammel.  LM-teamet jobber allerede med å finne løsninger på det meste,  og i motsetning til FSX vil P3D2 ha et dyktig team i ryggen,  for fortsatt utvikling og forbedring.  Denne simmen har æ klokketro på,  og allerede har det blitt mange hakeslepp. Seinest i dag hadde æ fps på 118 !!!! da æ skulle sjekke Bodø-scenery etter installering av NSX-III  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Øyvind, har ventet på at du skulle etterlyse kameraten din, rett nord for Lillehammer. Fakkelmannen, eller har det grodd igjen på disse årene?

Vel, skulle du savne den, så er det så enkelt som å finne igjen filen fra Hans sin Norway Alpin (NSX II), putt den inn der alle de nye alpin-filene er.

8U7ANIT.jpg

GIkLDlT.jpg

Virker selvsagt både i FSX og P3D v2.

ENME Mesnali er blitt justert for å falle bedre inn i alt det nye, så en liten oppdatering på det også.

C157DVm.jpg

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Ai hør der du. Det blir spennende Robert.

Lykke til. Regner med du er på TS i morra så jeg får høre hvordan ståa er?

Ja lykke til passet dårlig satte inn skjermkortet oppdaterte driverne fra CD ...restartet ...................

...............................................Sorte skjermer ...hva f*** ???

restartet igjen ...ikke noe skjedde det var helt dødt .... :'(

Satte inn gamlekortet det gikk fint på de samme driverne så hva som skjedde med kortet vet jeg ikke ...men det er pakket for retur må være noe gæli med moroa....ikke moro forresten ...hadde tenkt å kose meg i helgen med fruen på jobb ....men får småkose meg med gamlekortet til nytt en gang kommer i posten IGJEN  >:(

ps kommer på TS  ja  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

118 ja.. Ikke småtteri Ernst.

Selv har jeg låst på 33 og ligger stort sett på snaut 30.

Hei Jan.

Fakkelmannkompisen er sjølsagt noe av det første man legger inn etter en reinstall, så den har vært ok lenge.  ;D

Ser du skriver at det finnes en oppdatering til ENME. Den skulle jeg gjerne hatt fingrene i.

Det er jo noe snålt også der etter nye meshet.

Fine bilder foresten, er det med nye NSX III?

Robert.

Det va no som svarte.

Lite typisk når man gleder seg som en liten unge til ny hardware.

Vel vel. Trenger du trøst så dukker jeg nok opp på TS utpå formiddagen.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem
118 ja.. Ikke småtteri Ernst.

Selv har jeg låst på 33 og ligger stort sett på snaut 30.

.....  ;D  ja det er helt vilt.  Hadde ei stund låst på 30,  men skulle prøve unlimited,  og dermed spratt fps til værs.

Opplever noe blurete texturer på bakken fra tid til annen,  så det eksperimenteres fortsatt med setting.  Foreløpig ser det best ut

med fps på unlimited hos meg,  men det diskuteres mye rart på div fora.  Det kommer sikkert smarte løsninger,  i mellomtiden er jeg storligen fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...