Gå til innhold

Myggsommer


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Innflyvningsturer med P3D2.  Denne gangen med FTX Global på plass,  og gode gamle Mossie på villige vinger.  Sistnevnte i storform i P3D2,  hvor skygger og fargerom skaper nytt liv i innlevelsen.  Bodø skinner om kapp med sommersola,  og de som kjenner seg igjen,  er neppe i tvil om at dette er Bodø.  Frames er dårligere enn i FSX,  men det flyter akseptabelt og jeg liker denne simmen bedre og bedre  :) .

 

tNLE484.jpg

 

ABsXLsQ.jpg

 

ikwbmd5.jpg

Skyggevirkningen i VC oppgraderer det visuelle mange hakk.

 

Cbk5qps.jpg

 

fPHi57w.jpg

Oser forbi Hjertøyene og Paradisbuktene.

 

b4li6ib.jpg

Innflyvning fra øst, Rønvikjordene og byen ser nesten ut som på foto.......

 

viGD2qo.jpg

.....  og nesten enda mer livaktig sett fra cockpit.  I hvertfall under dyp konsentrasjon i fart.

 

L2nCy1L.jpg

Touch Down,  tydelig skygge,  sterkere farger,  men noe tøffere krav til maskinvare.  Nytt grafikk-kort er bestilt,  og på vei i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige bilder av en flott maskin i stunning scenery med en sim som lover meget bra.

Heldigvis er det spådd ett bedrittent møkkavær i helga og arbeidsuka er snart slutt så da skal p32 utforskes grundig og lenge.

Gleder meg stort.

 

Ps. Hvilket skjermkort er på tur Ernie?

 

 

 

Øyvind's iPhone Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Halloysan Øyvind,  æ har jo ikke all verden av maskinvare,  så æ tar et moderat steg oppover.  Har bestilt http://www.komplett.no/gigabyte-geforce-gtx-760-2gb-physx-cuda/790895  Gigabyte GeForce GTX 760 2GB . Skal visstnok være både stillegående og heftig nok for P3D2 (?) .  Begynner å se mot helt ny PC etter hvert,  men først skal vi teste hvordan det går med nytt grafikk-kort  ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Really nice Ernst! Man får virkelig inn følelsen med at man sitter i cockpit. Forresten, med det samme, har du vært på ENVA? Jeg har fått flyplassen oversvømt av et leirras der da jeg skifta ut terrain.cfg fila med det jeg mener man må oppdatere der for at AON skal fungere mtp elvebredder o.l. funker ikke om jeg bytter tilbake til original terrain fil heller. P3D tok meg på senga der gitt.  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herlig Ernst, satt bare å venta på at du sku kom med en bildeserie :)

e d Dave Garwood sin Mossie du bruker ?

e nokk ikje bære du som må oppgrader skjermkorte, fant fort ut at 1gb ble for lite, så her i gårn blir det et Asus gefoce GTX770 2gb.

Trur det e mye potensiale i simmen, og ikke minst for utviklere, only time will show.

og foresten Manfred Jahn sin C-47 v2 funker fantastisk i p3d2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takkåtakk folkens,  ja dette er jo både spennende og gøy  ;D .  Kjetil,  æ skal se om æ rekker å sjekke ENVA i løpet av helga . Andreas,  neste fly inn i P3D2 blir C-47,  nydelig modell,  og Gunnar VDM har noen fantastiske painter på gang  ;) .  Og ja,  det er Garwoods Mossie i bildeserien,  en toppmodell, attpåtil freeware,  som har fått merkelig lite respons i FS-miljøet.  Det må skyldes overvekt av unge, wannabe-pilots, uten forhold til flyhistorien......  ::)  Svein-Frode,  det skal komme rapport så snart æ får GeForce`n kjørt inn og testet  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...