Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 17. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 17. november 2013 Ønsker bare å rette en takk til flightsim.no og alle involverte for at de har tatt seg tid til å fornye siten' Begynte å lukte møllkuler her inne, men nå er det blitt friskt og moderne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksanderwoods Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Liker veldig godt det nye forumet. Godt jobbet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 17. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 17. november 2013 Dette var virkelig en oppkvikker, fra flightsim.no sin side. Denne oppgraderingen var og er vellkommen. ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Bra jobba.Lett å finne frem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 En god forbedring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Tja, er ikke helt enig med meg selv om dette var noe fremskritt. Ganske likt flightsim.com, og den siden har jeg aldri likt så godt som denne, den norske. Men det har vel med det at mennesket har en innebygget motstand mot forandringer ... 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Gudbrands Skrevet 26. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 26. november 2013 Jeg er svært fonøyd med det nye forumet. Bra jobbet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Henger meg på at dette både ser bra ut og også virker å fungerer godt i hvertfall det jeg har prøvd ut av funksjoner og muligheter foreløpig. Har vært med i såpass mange år nå at jeg har flere ganger før også fått oppleve nokså "radikale" endringer her inne. Men ift. å modernisere layout'n er vel dette kanskje den største forandringen "før-etter" det har vært noen gang. Alltid litt uvant med forandringer i begynnelsen og spesielt også siden det er så lenge siden sist det ble gjort noe nå, men denne forandringen har gått overraskende fort å mentalt omstille seg til, så kred og kudos til Geir et al. for dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.