Gå til innhold

Noe heeelt annet


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Endelig, det ser ut til at "WarThunder" kan bli det som "Cliffs of Dover" aldri lykkes med. Fantastisk atmosfære, detaljerte fly, oljeglatt flyt og langt mer troverdige flyegenskaper ( i hvertfall når man har fullført flyskolen, og opparbeidet seg kamperfaring ;) ). Og for min del er dette reinspikka underholdning, med mye spennende flyhistoriske perler.

 

w1.jpg

Det startet litt på trynet, men etter hvert fikk æ mer taket på flyvningen.

 

w2.jpg

 

w3.jpg

 

w4.jpg

 

w5.jpg

Man får fly for alle de store flyvåpnene, og landskap og baser skifter innhold og utseende.

 

w7.jpg

 

w9.jpg

Store eller små byer, det flyter like jevnt, og atmosfæren er til tider nesten "poetisk".

 

w14.jpg

VC er detaljert og riktig i forhold til de varierende flytypene, og her er TrackIr en absolutt nødvendighet.

 

w16.jpg

Sjekk det vannet !!!.... og det er levende, nesten som på film.

 

w15.jpg

 

Jeg er tidlig i læringskurven, men synes allerede dette lover veldig bra. Det er et stort og kompetent forum, med mange dyktige medlemmer som får slippe til med konstruktive forslag til den videre utviklingen av WarThunder. Denne har jeg tro på .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her, ja, slett ikke verst. Har flydd en del i War Thunder men en legger fort merke til at dette på mange måter ikke er en simulator men snarere et arcade-prosjekt. Helt inntil en begynner å fly historiske "full realistic"-kamper, hvorpå ting blir mer simulatoraktig.

 

Om man har Cliffs of Dover liggende, så bør man sjekke ut ATAG sitt prosjekt med å forbedre rotet som 1C etterlot seg. De har kommet veldig bra igang, og den siste patchen forbedret simmen betraktelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bilder! Har testet Thunder smålig. Og må si det lover veldig bra!!

 

Må si meg litt lei krig da..Så jeg holder meg nok til FSX en god stund til.

 

Helt inntil en begynner å fly historiske "full realistic"-kamper, hvorpå ting blir mer simulatoraktig.

Dette merket jeg også. Virket mye mer morsomt og ordentlig. Fikk inntrykk av at det ikke var så mange på de realistiske dogfightsa. Synd. Hadde det vært slik som Cliffs of Dover eller Real Flight så hadde jeg nok flydd rundt i en gammel krigsmaskin i skrivende stund. :grin:

 

- Men jeg må si at jeg har veldig store forventninger og forhåpninger ang. denne "simmen".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jepp, mye spennende potensiale i WarThunder, og det er ikke all skytingen og krigssimuleringen som imponerer mest. Landskapet, lyseffektene, atmosfæren og været (!) er helt magisk. Fantastisk å bare kuske avgårde med en heftig warbird, å fly gjennom daler og fjellparti, over store vidder og elvedeltaer, små og store byer, under broer og over gårdstun. Og hele veien med superlett flyt og dønn solid "frames", ingen popups av trær eller scenery, rettåslett realistisk og troverdig verden. Det er jo slik vi har drømt om at FSX/P3D skulle bli :/ . Hadde vi kunnet bruke A2A sine warbirds i WarThunder, var det ikke så mye mer å fantasere om...... :grin:

 

Om man har Cliffs of Dover liggende, så bør man sjekke ut ATAG sitt prosjekt med å forbedre rotet som 1C etterlot seg. De har kommet veldig bra igang, og den siste patchen forbedret simmen betraktelig.

 

Naaa, CoD var artig ei stund, men den levde aldri opp til hva de lovet. Vet at det finnes nye patcher, men hos meg er den død og begravet, nå er det kun WarThunder som blir tilleggsunderholdning til FSX/P3D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Nope,  drev bare litt "skoleflyvning" i ferdige missions  :-\ .  Kjøpte meg Hawker Typhon,  og var brukbart imponert over detaljrikdommen i fly og landskap,  men lot meg ikke rive med i andre sammenheng.  Fløy "full realistic" ,  og flyene oppførte seg langt på vei realistisk,  men likevel var det noe som manglet,  og æ gikk fort lei......  :o .  I ettertid har æ fulgt med på utviklingen av IL2 som kommer i en helt ny utgave,  og her fikk æ hakeslepp på hva slags nivå de legger seg på !!  .........  Og så har vi jo nettopp begynt på den lange veien med å få P3D2 til å overta etter FSX  8) ,  tror ikke æ har plass til mer i en travel hverdag  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Enig med Furuhatt, dette er noe annet og absolutt alternativ til World of Warplanes, Rise of Flight etc. Nydelig grafikk og lyder. Vi som har vært hækta på å kjøre tanks i det siste finner denne som en fin avveksling, men den har en laaaang kurve å slite med før man er i water (som de andre combat simene også har).  Sjøl e æ i water å vell så det i denne noen ganger.

 

Bare prøv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...