Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. oktober 2013 Premium Medlem Del Skrevet 17. oktober 2013 Milviz F-86F, mesterlig malt av Gunnar v d Meeren. En lenge etterlengtet modell, fantastisk detaljert både utvendig og innvendig. Men for min del ble den likevel stående i hangaren. Morsom til å fly aerobatics, men slitsom på lengre turer. Umulig å trimme skikkelig, og vingler i alle retninger. Jeg måtte også modifisere noen lydfiler, da det pep noe infernalskt i mitt stereoanlegg på høyt turtall. Merkelig at Milviz forlot den slik, den hadde fortjent så mye, mye bedre . Prøvde meg på en tur fra Bodø til Bardufoss, men ga opp over Lofoten. Da hadde æ sloss med kontrollene til skuldrene klappet sammen over bakhodet, og æ måtte bare skyte meg ut. Andre som har tilsvarende erfaring ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Hei Ernst. Min er helt stødig, og den hyler ikke. Mener at det var noen issues rundt dette, men husker i farten ikke hvordan dette var løst (skal lese litt på forumet til Milviz, for å prøve å finne ut av det). Nydelige bilder forøvrig... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Bruker du Accu-Feel? Slå den av uansett med denne Sabeltanntigeren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Godt poeng Inge! Milvizmodellene har sin egen "Accufeel". :cool: Kombinasjonen med A2A accufeel fungerer heller dårlig.... :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 18. oktober 2013 Bruker du Accu-Feel? Slå den av uansett med denne Sabeltanntigeren! Ahaa, det har æ ikke tenkt på :blush: . Takk for tipset, skal slå av accu-feel, og ta meg noen flere test-turer Har ikke hatt problemer med accu-feel i andre modeller, så det tenkte æ ikke på. Husker også at F-86 fløy veldig bra nå æ kjøpte den, men at den var vanskelig å trimme. Det gjorde egentlig ikke så mye for min del, da jeg foretrekker å utfordre aerodynamikken under mer ekstreme bevegelser :whistle: . Men etter oppdatering ble den helt ubrukelig, og det kan stemme med at æ i mellomtiden hadde fått accu-feel !!! - Lydkvaliteten fikset jeg ved å bytte ut den lydfila som laget pipelyden, så nå kan æ understreke at Milviz har gjort en glimrende jobb også hva lydkvaliteten angår. Dæven, no gler æ meg til å bruke helga på å utforske Sabre`ern enda mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 18. oktober 2013 Premium Medlem Del Skrevet 18. oktober 2013 Nice modell den der. Er det jo feel både fra accusim og milviz, da blir det jo doublefeel, da burde du jo skjønne at flyet blir vinglete Ernst?! LoL. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 19. oktober 2013 Enig Kjetil, æ burde ha forstått det, men trodde ikke accu-feel påvirket flightmdl. Derimot tilfører den fantastiske lydopplevelser, risting og ekstra G-krefter under dårlige landinger, stall og uryddig flyvning Sammen med FTXGlobal er Accu-Feel den addon som har tilført FSX det beste siden den kom i salg for 10 år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Rart å tenke på at fsx er 10 år gammel. Hvem skulle trodd Nydelige bilder ihvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Veggen Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Er vel strengt tatt ikke 10 år gammelt? Kom vel i 06? Men du har ivertfall rett i at det er nudelige bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 19. oktober 2013 Takk skal dere ha for både kommentarer og god hjelp .... 10 år siden FSX kom ut var et grovt anslag, men det føles som minst 10 år siden :blush: . Ellers må æ be om unnskyldning til både Milviz og andre for at æ kritiserte Sabre for vinglete flyvning. Siste tur uten Accu-Feel innkoblet forandret F-86 fra urokråke til elegant jaktfalk. Det var en kraftig aha-opplevelse, og litt merkelig at det ikke har vært større tema i alle fora!? No vet æ bedre, og igjen kan æ nyte denne fantastisk fine modellen fra Milviz God helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.