Gå til innhold

ENBV -> ENMH


Anbefalte innlegg

Siden det er så lite liv her, så får jeg vel bidra med noen bilder fra Finnmarka prosjektet. Man kan jo ikke bare jobbe, så jeg fikk mast meg til en kombinert kose/jobb tur. :grin:

 

Siden det er ENMH som er under innvikling, så startet jeg fra ENBV, med andre ord ett kort lite hopp, helt perfekt for en liten grønn en fra widerøe.

 

yQwJPP6.jpg

Like før æ fær.

 

jbh3omJ.jpg

 

DwjxhPO.jpg

Taxi 2 active.

 

pUGSrvJ.jpg

 

yzXnnJq.jpg

Så bærer det rett opp til FL050.

 

joUG4gZ.jpg

Flyvertinnene starter å rasle med sølvtøyet mens jeg klatrer til marshøyden.

 

ZVVWQV9.jpg

Da kommer vi inn over land igjen, opp til venstre ligger Gamvik.

 

Dc5ov1K.jpg

Været var ikke det beste, og det var meldt overcast og vind fra 270 med 17 knuter i kastene.

 

iuUbIQ7.jpg

Og overskyet var det, så ingenting før jeg brøt gjennom skylaget ved ca 900 føtter.

 

t56pM7e.jpg

Fortøyd ved terminalen.

 

Fortsatt god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Flotte greie dette Pasi ,Paint og scenery ser meget bra ut ,sitter her i full sommer med +28C i skyggen så måtte bare teste litt da det ble noe HOT å mekke nede i båten nå og ferien har startet for min del og kona har okkupert sofaen med akutt isjas så sånn går nå dagan ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for oppmerksomheten, alltid hyggelig å få annerkjent ens egen eksistens. :D

 

Joda, det føles definitift mye bedre å suse langs kysten når man faktisk kommer fram til noe....som ikke er default. Når jeg tenker meg om, alt er bedre enn default :grin:

 

Flyet er TW v.2 fra aerosoft (sluppet for ikke så alt for lenge siden). Painten fant jeg på TS i filbiblioteket, men det er kommet en god gammel en på forumet til AS som kan lastes ned: http://forum.aerosoft.com/index.php?/files/category/47-twin-otter-extended-repaints/

 

@Robert: det finnes alltid en bra grunn til å simme, enten er det for kaldt eller for varmt...heldigis :):D :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her finner du link til painten, men du må høyre-klikke og lagre som. Jeg vetta F hvordan jeg skal få fikset det, har prøvd alle variasjoner men høyreklikk ser ut til å være det eneste som funker.

 

http://www.polystack.com/Repaints.html

 

EDIT: Det ser ut som at jeg har klart å herpe alle linkene igjen he he, dere må bare vente litt så skal jeg se om jeg ikke klarer å huske hva jeg gjorde forrige gang....melder når linkene fungerer :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nord Norge har jo vært neglisjert alt for lenge. Har jo forsøkt å sparke noe igang tidligere. Men det var jo umulig å finne nok råmateriale til å engang tenke på det.

 

Nå er vel ståa egentlig ikke så mye bedre...foreløpig he he, men jeg peiser på uansett. Og når det er sagt; det blir det det blir, de er jo tross alt basert på nesten ingenting :whistle:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder fra nattens mulm og mørke, nattbelysningen måtte testes.

 

QmZe6YX.jpg

 

a8weY7g.jpg

Like før decent.

 

B9wT8SN.jpg

Bryter i gjennom skylaget og kan så vidt skimte lysene fra flyplassen.

 

wzVllSG.jpg

Spoler fram til kort finale.

 

8KrvNdT.jpg

 

WJgnlCg.jpg

Bakkekontakt og både reversj og bremser får kjørt seg.

 

RkdF4bk.jpg

Ruller opp til terminalen.

 

H3OKeEJ.jpg

Takker for turen.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...