Gå til innhold

Ny langdistanse-rekord på Sola


Robert Egeland

Anbefalte innlegg

De kan dra til bloksberg med sine "rekorder" for å pine passasjerer. Jeg har nettopp flydd Santiago-Madrid med en A340-600, og håper det aldri skjer igjen. Stavanger burde ligge LAVT i terrenget med å skryte av tortur.

 

For ordens skyld...real-time, ikke simulert :grin:

 

Samtidig er det litt av en opplevelse å fly langs Andesfjellene at cruise level...og se rett på en fjelltopp sånn cirka i vater :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, trass mine protester, hadde jeg en fin flight med Iberia A340-600, da jeg fikk begge seter for meg selv, og seat pitch er bedre med Iberia enn med forbaskede, trange Air France. Sistnevnte kan pokker ta ikke engang lande en 737 på De Gaulle uten at jeg får merker etter sikkerhetsbeltet rundt vomma, eller lande en 747-400 uten at jeg får nakkesleng :grin:

 

Chile og Argentina har ikke en positiv historie sammen. Mens Chile slåss i nord, mot Peru, stjal Argentina endel av Chile i sør, ifølge losene. Om jeg ikke tar helt feil, gikk flighten fra Santiago langs Argentina, men gikk ikke østover før Brasil. Gjettverk. Men litt av et skue...man ser rett på fjellene vannrett, i stedet for å se ned på de. Jeg skal peise inn noen bilder av det etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...